Sevgiliye laf sokucu sözler

İnsanlar sahte olduktan sonra biz gerçekleri yazsak ne yazar.

Ben senin için boşa kürek çektiğimi sen bir başka gemiye bindiğinde anladım.

Varlığım parmağına yüzük olmadı ya yokluğum kulağına küpe olsun!

Duydum ki mutlu olmama üzülenler varmış.Neden bana doğan güneş size batıyor mu?

Senin aşkında sms paketleri gibiydi. Haftalık ya da aylık,en kötü yanı ise her yöne olmasıydı.Şükür kurtuldum .

Paşalar gibi geldiğin karşılandığın yüreğimden soytarı gibi gitmeyi de elbet öğrenirsin.

Ben doğru olanı yaptığım için kaybettiğim her kim varsa yolu açık olsun.

Geç kalınmış bir sevgi , idamdan sonraki affa benzer.

Yalanım yok aklımdasın halen.Ne yapayım güzelim , gereksiz şeyleri kafama çok takıyorum ben.

Sokak lambası gibi olma ey yar, kime yandığın belli olsun.

Ne yarım kaldım senden sonra ne de yaralı.Beni ne sen yıkabilirsin ne de en kralı.

Fazla uzatmayacağım ! Yerime koyduklarının sana koyması dileğiyle.

Sevgimin kıymetini bilmeyeni yokluğumla terbiye ederim.

Ben ne kalana git derim ne de gidene kal. Kalacak olan yerini ,gidecek olan yolunu bilir.

Benim bütünleme sınavlarım yok sevgili ,bir defa kaldın mı bir daha geçemezsin.

Bende simetri hastalığı var , yamuk insanlara asla tahammülüm yok.

Uçup giden balonlara el sallayın , nasıl olsa havaları sönünce yüksekten düşecekler.

Varlığım hissedilmeyebilir ama yokluğum fena koyar.

Bu sözler sana kapak olsun ,fena oturttum helal olsun,tipin yok ki şeklin olsun ,hadi canım yolun açık olsun.

Ne kazandığını bilmiyorum ,umarım beni kaybettiğine değmiştir.

Sen hayata at gözlükleriyle bakmaya devam edersen birilerinin  çüşş demesi zoruna gitmesin.

Sessizliğime aldanmayın , bir esersem mevsim değişir.

Ben çizgi film kahramanı değilim. Bir uçurumdan düşersem bir daha dönmem.

Aşk yürek ister ! Senlik bir durum yok o yüzden rahatına bak.

Alttan aldık yeteri kadar bundan sonra herkes ederi kadar.

Bir zamanlar toz konduramadıklarım şimdilerde kirden görünmez olmuş.

sevgiliye laf sokucu sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.