Aşırı anlamlı sözler

Sen unutmayı inat etsen de parçan olan bazı şeyler unutmayı reddediyordu.

Sevdiklerinize gül verin gülünüz yoksa gülü verin!

Sakın onlardan bazı sınıflara verdiğimiz dünya malına göz dikme, onlardan dolayı üzülme ve  müminlere alçak gönüllü ol.

Kara gün kararıp kalmaz.

Herkesin bendeki değeri kendi  verdiği kadardır. Kimi  akılma gelir  tebessüm eder dua ederim! Kimi akılıma gelir Allah'a havale ederim.

Kendin ol! Çünkü hayat başkası olmak için çok kısa.

Anlatmak için uğraşmayın  herkes sizi kendi işine geldiği gibi  görür.

Üzülme! En azından herkesle  hayal  kuramaman  gerektiğini öğrendin.

Kalp kilittir! Her kalbin anahtarı  da  farklıdır. Ne kadar  zorlarsan  zorla  yanlış anahtar  doğru kalbi açamaz.

"Boş insanlarla  içi dolu hayaller kuramazsınız."

Ağacın kalitesi özünden, insanın kalitesi sözünden belli olur.

Samimi olmak en güzel keramettir. Bırakın uçmak kuşlara münhasır  olsun.

Vefa  çok ağır yüktür. Her insan taşıyamaz!

Sen benim ilk defa bir başkasında  kendime rastlayışımsın.

Üst dudağın gökyüzüm, alt dudağın yeryüzüm  olsun.  En sevdiğin ad olayım arasında.

Sahibinden  satılık ayakkabıları hiç giyilmemiş.

Güçlüyüm! çünkü zayıflıklarımı biliyorum, güzelim! çünkü kusurlarımın farkındayım, bilgeyim! çünkü hatalarımdan çok şey öğrendim, aşığım! çünkü nefreti hissettim, gülebiliyorum! çünkü üzüntü nedir  iyi biliyorum.

Herkes vazgeçilmez değildir ve hiç kimse kendini vazgeçilmez sanan biri kadar aptal değildir.

Bir insanın gelebileceği en güzel mertebe " güvenilir" insan olmaktır.

Sen çare  arıyorken  o  bahane arıyorsa  aranacak bir şey kalmamıştır.

Aşırı anlamlı sözler, aşırı anlamlı laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.