Huzurla ilgili sözler

Lakin biz samimi siyahları severiz, samimiyetsiz gök kuşaklarını değil.

İnsan gençliğinde öğrenir yaşlandığında anlar.

Nereye gidersen git huzuru oraya sen götürürsün.

Bir cümle yeter sözden anlayana destan yazsan fark etmez laftan anlamayana.

Dua gibisin bana ne vakit seni ansam bir huzur içine düşüyorum.

Bugün kaybettiğin parayı yarın geri kazanabilirsin ama bugün boşa geçirdiğin zaman asla geri kazanamazsın .

Mutluluk gül bahçesindeki güllerden bir buket yapmaktadır mutluluk gül bahçesinde gül ile bülbülü birlikte görmektir.

Huzur olmalı biraz ve seni biraz güçlü kılacak kadar acın. Sana garip gelecek ama; insanlara aldanmayacak kadar taş  kalpli olmalısın.

Hayaller kurduğun insanı kaybetmek kadar ağır bir şey yok.

Sen benim bugünüme şükür ve yarınıma dua edişim, geleceğime dair huzurum.

Ne güzel bir dua niyetin kaderin olsun.

Gerçek  Rabbin'den gelendir öyle ise şüphecilerden olma.,

Yüreğinde hissedersen, mesafe yoktur.

Her gece varlığının verdiği huzurla başımı yastığa koyuyorum. Her şeyim sonsuza kadar  hep  benim  ol.

En büyük  bilgelik kendine hakim olmaktır.

Empati güven inşa eder iletişimi güçlendirir.

İnsan hangi yaşında severse sevsin liseli oluveriyor.

Bak günde beş defa Rabbim seni huzura çağırıyor huzura gitmeden Hakk'a uyulmaz.

İstediğin bir şey olursa hayır olmazsa bin hayır ara.

Güzelliklerle dolu huzurlu keyifli güzel bir gece geçirmeniz dileğiyle.

Eşya dediğiniz nedir ki; çul çaput evi güzel gösteren huzurdur.

Minareler, eğri dünyanın en doğrularıdır.

Az insan çok huzur bundan sonraki felsefem budur.

Üç derdim var birbirinden geçilmez bir ayrılık, bir yoksulluk, bir ölüm.

Huzurla ilgili sözler, huzurla ilgili laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.