Efkarlı sözler



Sana çiçek bahçesi vaadetmiyorum ama şu yarınlar senin.

Ben hep yanındayım diyenlerin  tek tek gidişini izleyeceksin, iyi bak.

Gün biter bende gülüşün kalır.

Mutsuzluk mutluluktan daha yaygındır. Kabullenmesi zor ama böyledir.

Aşık olmak ne güzel ama karşılıklıysa.

Sesindeki huzuru kimse bilmesin, kıskanırım.

Bazen öyle konuşacaksın ki karşındaki cevap vermeyecek.Bazen de öyle susacaksın ki karşındaki konuşmaya cesaret edemeyecek.

Bir bekleyenin olmalı,sen kendinden vazgeçsen de;

Bazen eski dostlarımı çok özlüyorum, sırtım aklıma gelince vazgeçiyorum!

Seviyorsan söyle, tamda bügün duymaya ihtiyacım var.

Bazen en iyi cevap hiç verilmemiş olandır an gelir, hayat senin adına verir. Yorulan ağız değil, çoğu zaman yürektir bu yüzden bazen sessizlik en güzel tercihtir.

Artık böyle oldum ben, biraz güvensiz, biraz hissiz, biraz kimsesiz, ama çokça sessiz, tepkisiz ve çok şeye karşı isteksiz.

Gidenler sanıyor ki kalanlar her gün ağlıyor. Sen radyoyu kapattın diye, şarkılar yarıda kalmıyor.

Seninle geçirmek istediğim bir hayat var ama sen yoksun.

Suya düşse de hayallerimiz, içine rakı döküp keyfimize  bakmasını da biliriz.

Mutluluğu bulan bize de konum  atsın.

Oysa ben ondan sana hayır gelmez diyenlere inat sevmişim seni.

Nokta kadar menfaat için zerre kadar eğilmem, hayatımın hesabını Rabbim' den başkasına vermem.

Neyse işte güzel günlerdi tekrarı olmaz.

Yalandan kim ölmüş ki? Diyorlar doğrudur  yalandan beden ölmez ama gönül ölür güven ölür insanlık ölür.

Asıl sorun büyümek değil ki büyürken unuttuklarımız.

Her doğan gün insan için yeni bir hayattır.

Kıyıyı gözden kaybetmeye cesaret etmedikçe insan, yeni okyanuslar keşfedemez.

Efkarlı sözler, efkarlı laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.