Evlatla ilgili sözler

Bu dünyanın telaşına kapılıp ahiretini unutanlardan eyleme Allah'ım.

Sana da kırgınım  papatya birini seviyordum sığdıramadın onca yaprağına.

Yaşamayı beceremedikten sonra, ha kelebek olmuşsun, ha karga.

Bana bir bayram verin ve içinde sadece annem olsun yeter.

Evlat istediğin gibi değil, yetiştirdiğin gibi olur.

Belki de en sevdiğim sakarlığın, gözlerime takılıp yüreğime düşmen di.

Ağaçlar birbirlerini geçmek için değil, güneşi daha iyi görebilmek için yükselirler bunun için kavgasız ve kardeşçe yaşarlar.

Acizliğini bilmeyen adam gerçekten kuvvetli değildir.

Hiçbir güç adamı baba kadar güçlü, hiçbir makyaj bir kadını anne sevgisi kadar güzel yapamaz.

Özledim ama belli edemem çünkü öyle olması gerek gibi tuhaf bir cümle var içimde.

Bilir ki güneşin her gün doğup battığı yerdir insan yüreği.

Bizim toplumumuz için ilim ve fen lazım ise bunları aynı derecede hem erkek hemde kadınlarımızın iktisap etmesi lazımdır.

Büyük başarılar kıymetli anaların yetiştirdikleri seçkin evlatlar sayesinde olmuştur.

Beni benden çok sevdiğine inandığım tek insan annem.

Yalanı yalancı ile yanlışı cahille sakın tartışma .Çünkü yalancıya gerçeği cahile de doğruyu anlatamazsın.

Kadınlar zayıf ve narindir ama anneler kuvvetlidir.

Asker oldum anam bilek bükülmez kurşun yesem asla kanım dökülmez.

İyi evlat babayı vezir kötü evlat rezil eder.

Hayat bir nefestir aldığın kadar, bir kafestir kaldığın kadar.

Hiç bir doktorun tedavisi senin öpeyim de geçsin sözün kadar işe yaramıyor anne.

Gemi kıyıya vurmuşsa, deniz son sözü söylemiştir.

Benim oturup kendimi düşünecek halim yokken  beni her zaman düşünen canım kızım var.

Allah'ım sen kimseye hayırsız evlat nasip etme.

Evlatla ilgili sözler, evlatla  ilgili laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.