Değişik sözler

İnsanlar hata yaptıkça tecrübe kazanır, her tecrübe bir hatayla oluşur.

Hepimiz farkında olmadan hayata atıldık, hayata atılırken farkımızı anlamadık.

İnsan hayat iki anlam yükler, biri ağlarken, diğeri gülerken.Ve tek bir kere kıymet bilir, o da elindekini kaybederken.

Tam bir derdimi daha içime atacaktım ki yeterli depolama alanı yok uyarısı verdim.

Senin marka olduğun yerde etiketi ben koyarım.

Keskin balta kemik kırar, keskin kelime kalbi.

Unutma ki aşkın olayları değil, kişileri tarih olur.

Bir ilişkide farklı olmak diğer ilişkilerden bir adım önde olmaktır.

Problem şu ki; koluna takacak insan çok ama ömrüne katacak insan yok.

Erkek adam ağlamayan değil bir kadını ağlatmayandır.

Hayat bize hiç yeşil ışık yakmadı  ama bizde hiç kırmızı ışıkta durmadık.

Mutluluğu ararsanız bulmazsınız, çünkü mutluluk erişecek bir yer değil başlanacak bir yerdir.

Ölüm var bırakın inadı sevin abi, aşk dünyanın en güzel duygusu.

Gülmek bir gün bize de yakışacak mı?

Yok olayı göze aldım tekrar sende doğmak için.

Bak yine senden bahsediyor tüm şarkılar nakarat hep aynı hepsinde ayrılık var.

Birine kızgınlıkla geçirdiğin her saat bir daha ele geçiremeyeceğin  60 mutlu dakikadır.

Kendime not; Yıkıldığın zaman altından kalkabileceğin hayaller kur.

Kaç promil daha içmem gerekiyor ikimizi çift görebilmem için.

Siz kardeş lafını altı harfe sığdırmışsınız biz ise yere göğe sığdıramıyoruz.

Değişik sözler, değişik laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.