Okkalı sözler

Sadece sev dedi gözlerin, bense aşk müebbet yedim.

Eskiden karanlıktan korkar yağmurdan ürperirdim şimdi karanlıklar sırdaşım yağmurlar göz yaşım oldu.

Bana eksiklerimi sorma hayat, babam derim tamamlayamazsın.

Bir insan bir kere gözünden küçüldüyse artık onunla büyük hesaplar yapılamaz.

Dua'm belli duyan belli gerisi takdir-i ilahi.

Sen hayata at gözlükleriyle bakmaya devam edersen birilerinin sana çüş demesi zoruna gitmesin.

Öyle bir an gelir ki bazı yolların dönüşü, bazı hataların özü bazı insanların anlamı olmaz.

Kimse adaleti öğretmesin bize ihanet edene merhamet edilmez bizde.

Cesaretin bittiği yerde esaret başalar.

Suyu kirletmek hayatı kirletmektir.

Değmeyen birine dönüp bakmam ben adamsa notunu hayvansa otunu verir giderim.

Dostum göründüğüm gibi değilim, görünüş sadece giydiğim bir elbisedir.

Verdiği umudu geri alan aldığı ahı da güle güle kullansın.

Türklüğü yüceltmek için yaşa Türk'e kılıç kaldıran eli kır.

Allah'ım yağmur yağdır yeryüzüne pislik çok.

Gerçek dost hatalarından dolayı dostluğu bitiren değil, dostluğun hatrına hatalarını bitirendir.

Bilmezsin kim dost kim düşman, bazen tuttuğun eldir seni arkadan vuran.

Rüyam olsan tabire bırakırdım ama duamsın takdire  bırakıyorum.

Bir göz bir göze neyi anlatır bilmem ama  bir söz bir gözü yıllarca ağlatır!

Gerçek dost gölge gibidir eğil sende  doğrul sanda düşsen de asla peşini bırakmaz.

Bazıları yoldan çıksa bile araziye uyum sağlar.

Beni ne kadar çok kişi seviyor diye sevinmeyin!unutma ucuz malın alıcısı çoktur.

Ben kaybettiklerim için değil kazanacaklarım için yaşıyorum.

Demiş ki; kaybettiklerini görsün de ağlasın. Dedim ki; kazandıklarımı görsen değerinin olmadığını anlarsın.

Başkalarını yolunda  yürüyenler ayak izi bırakamazlar.

Korkarak yaşıyorsanız yalnızca hayatı seyredersiniz.

Okkalı sözler, okkalı laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.