İmalı sözler

Hayat bir nefestir, aldığın kadar. Hayat bir kafestir,kaldığın kadar. Hayat bir hevestir, daldığın kadar.

Sahi neydi o kural sevince mi kaybediyorduk kaybedince mi seviyorduk.

Ben sana gelmesine gelirdim de yüreğin çok kalabalıktı ses etmedim.

Biz Allah'tan gelene razı olursak, Allah'ta bizden razı olur.

Aşk sandığın kadar değil, yandığın kadardır.

Köpeğe yüz altın versen insan olmaz, insana bir altın ver köpeğin olur.

Bana imalı sözler anlatıp durma bitirmek istiyorsan çırpınma boşuna. Kendine iyi bak yeter bana ben aşk acısı ile sana inat çekerim sefa.

Herkesin istediği yapabileceği bir yerde hiç kimse istediğini yapamaz.

Altın gibi kalbin olsa neye yarar, ayarın düşük olduktan sonra.

Yoluma taş koyan herkese teşekkür ederim, onlardan merdiven yaptım ve zirveye doğru yükseliyorum!

Hani derler ya insan sevdiğine hiç kırılır mı? aslında insan en çok  sevdiğine kırılır.

İnsanlar sahte olduktan sonra, biz gerçekleri yazsak ne yazar.

Canımı yakacak kadar cesaret olanın sonuçlarına katlanacak kadar da gücü olmalı.

Hayatımdaki, geri dönüşüm kutusu hiç açılmaz benim, tek bildiğim bir kerede sildiğim.

Kimin ne olduğu belli olsa da; kimsenin ne olacağı belli olmaz.

Bazı yapılanları ne yuttum ne unuttum, doğru zaman diye bir şey var ben onu bekliyorum.

Birini tanıyamadıysan, kimin ve neyin peşinde olduğuna bak anlarsın.

Benim canım acımaz biliyorsun, yaralarım kanamaz zaten sen beni hep böyle yanlış biliyorsun.

Anlamak çok zor kim dost kim düşman, bazen en yakın akraban olur seni arkadan vuran.

Unutma; senin için başkasından vazgeçen, bir gün mutlaka başkası için senden vazgeçer.

Kimi insan girdiğinde odayı aydınlatır, kimi de çıktığında. umutlara kanma umutlar bir gün imkânsızlaşır hayatı tozpembe yaşıyorum sanma her renk bir gün siyahlaşır.

Gerek yok her sözü, laf ile beyana bir bakış bin söz eder bakıştan anlayana.

Normal insan beyninde milyonlarca   nöron varmış merak ediyorum sen sıfır nöronla yaşamayı nasıl beceriyorsun.

Kibirli kişi dağın zirvesindeki adam gibidir. Orada durup aşagıdakileri küçük görür bilmiyor ki aşağıdaki insanlar da onu küçük görüyor.

İmalı sözler, imalı laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.