Psikopat sözler

Sadece gülüşümü yakala, öfkem ağır gelir sana.

Hiç bir mevsimin suçu yok bu aşkta tek suçlu sevgiyi intihara sürükleyen bizleriz.

Serseri duygularım var benim  rüzgar gibi eser dinerim, seni sevdim güzelim senden başkasını neylerim.

Çek vur beni sözlerinle düşüp kalayım öylece, senin vurduğun yerde güller açsın işlemez kalbime.

Kafam bozuk, saate ayar oldum iyice akrep bile yelkovanla yakınlaşabiliyor ben kendime bile  kendimi yakın hissetmiyorum.

Yanımda bir kişilik yer var sende o kişilik yer varsa buyur gel.

Ölmeyi çoktan göze akdım ama yanımda kimleri yanımda götüreceğimi düşünüyorum.

Kahpeliyin okulu yok ama mezunu çok.

İnsanlar böyledir bazıları yalan bazıları yılan, çok nadirdir şu yalan dünyada adam gibi kalan.

Sahip olmayı istiyorsan, önce ait olmayı öğreneceksin.

Haykırıyorum sana benimle sakın oyun oynamaya kalkma önce ninni dinletirim sana sonra inim inim inletirim.

Anlamsız yaşamlar sürerken anlamlı sözler yazmaya çalışıyoruz.

Düşünsene bi gün beni soruyorsun aldığın cevap, başın sağ olsun.

Aşk diye bir şey yok ki! Biraz heyecan duyuyoruz, bununla kendimize aşk diye yediriyoruz.

Karanlıkta tek başına ağlayan bir kadın bilenmiş bıçak gibidir, o her şeyi kesebilir artık nefesini bile.

Bozulan bi kere bozulur sonrası hep bozuktuya gider.

İnsanlık bende kalsın diye diye çevremde hayvanat bahçesi oluşturmuşum.

Canımı yakanlardan intikam almayı düşünmedim hiç, hayat benden daha yaratıcı.

İyiki' leri yanlış insanlara harcayıp, doğru insanlara keşkeleri bırakıyoruz.

Zincire vurulmuş küfürlerimin kilidiyle oynuyorsun.

Bazı küfürler vardır, tam zamanında söylendiğinde masal gibi şiir gibi gelir.

Eğer sevmediğin kişilerin yüzene bakmak zorundaysan ve istesende kaçamıyorsan, gülümseyerek ağlamayı öğreniyorsun demektir.

Psikopat sözler, psikopat laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.