Sahtelikle ilgili sözler

Hiç kimse rastlantıyla ya da onun aracılığıyla doğru ve akıllı olamaz.

Bugünlerin değerini bilmek gerek yarın olmadan, dün geçti değeri bilinmeden.

İnsan böyledir, aziz bayım, iki yüzü vardır onun; kendini sevmeden sevemez.

Abartma, dürüst insanların yalanıdır.

Sürekli kalabalıkları arayan insanlardan sakının  tek başlarına bir hiçtirler.

Akıp giden zaman içinde bir kafesteyim her türlü amelde çok ahesteyim kabrim. Beni bekliyorken  dünyalık hevesteyim  uyansın artık ya Rab! belki son nefesteyim.

Yanlış düşün bu sorun değil ama her zaman kendin düşün.

Yalnız kalmak asosyal, uyumsuzluk ya da kişilik bozukluğu değildir sahteliğe tahammül edemeyenler yalnızlığı tercih ederler.

Hiçbir dahi, biraz çılgınlık karışımından yoksun olamaz.

Sen kendine çektirdiğin acıları reva görürsen bir başkası senin için üzülmez .

Acıyı acıya gidermeyi sevmem. Karnınız ağırıyor diye kendinizi istiridye yemek keyfinden yoksun ettiniz mi derdiniz birken iki olmuş demektir.

Bazen bitmek bilmeyen  dertler yağmur olur üstüne yağar ama unutma ki rengarenk gökkuşağı yağmurdan sonra çıkar.

Yalnızlığın en kötüsü seni anlamayanların arasında kalmaktır.

Sor bakalım Sebastian sabahları kalktığında iki yüzünü birden yıkamak zor oluyor muymuş?

İnsanın gerçek yaşamı yaşamadığı şeylerdir çoğu kez.

Hoşlandığımız yalanları bir anda yutarız da acı gerçekleri yudum yudum içeriz.

Gerçek aşk ender bulunsa da, gerçek dostluk daha enderdir.

Ten dikenliğinden geçmeden, can gülistanına varamaz.

Sesini değil sözünü yükselt! yağmurladır  yaprakları büyüten gök gürültüsü değil.

Dünyada kusursuz iki insan vardır biri ölmüş, biri de doğmamıştır.

Hüzün dinmiş bir coşkudur başka bir şey değildir.

Yorgunu dersin; sırtında taş mı taşıdın? derler! Mecâl bulup taş bir tek sırtta taşınmaz bile diyemezsin.

Kimle gezdiğinize, kimle arkadaşlık ettiğinize dikkat edin çünkü bülbül güle, karga çöplüğe götürür.

Bazen içindeki ağlamaları gizlemek için, yüzünde sahte gülüşler taşır insan.

Eğitim görmüş halkı bir yöne sevketmek kolay, sürüklemek güçtür  idare etmek kolay köleleştirmek imkansız.

Küsmek ve darılamk için bahaneler aramak yerine sevmek ve sevilmek için çareler arayın.

Ezan oldum dinmedim, bayrak oldum inmedim, şehit oldum ölmedim adım müslüman soyadım türk benim.

Aklım kalbime İman nedir? diye sordu kalbim ise aklımın kulağına eğilerek İman edeptir dedi.

Sahtelikle ilgili sözler, sahtelikle ilgili laflar


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.