Atarlı giderli sözler

Mutludur o mutlu olmasaydı durmazdı,gelirdi.

Ben yaşadıkça sen çıldır; yokluğum sana koyarsa ödemeli çaldır.

Ne zaman sesin aklıma gelse, bir çakmak sesi ona hoşgeldin diyor.

Kaliteli insanlar işiyle boş insanlar kişiyle uğraşır.

Bana söz vermiştin hatırlıyormusun ? beni asla bırakmayacaktın.

Benden nefret edenlerin instagram arama geçmişlerinde en üstteyim!

Gidişine illa bi isim konulacaksa mal kaybı diyelim.

Ben haytın gerçeklerinden uzakta yaşayan, hayalperestin tekiyim bu yüzdendir ki, hayallerimi yıkanları affetmem.

Bizim seninle aramızdaki tek problem benim bir kadın olarak senin hayatın boyunca olabileceğinden çok delikanlı olmamdı.

Bizim seninle aramızdaki tek problem ebnim bir kadın olarak senin hayatın boyunca olabileceğinden çok delikanlı olmamdı.

Allah bir kapıyı kapatınca kapının eşiğine çöküp bi müddet ağlarım artistliğe lüzum yok.

İnsanlar, yargılarken genelleme yaparlar ama anlaşılmak istenirken de incelik beklerler.

Zor, günlerinde yanında hep o vardı değil mi? Belki de o var diye günlerin hep zordu kafanı karıştırmak istemem yine de.

Neyse ki hiç birşey yolunda gitmiyor da bi terslik çıkacak diye endişe etmiyorum.

Hayatımda en çok seni çok seviyorum diyenlerden korkuyorum onların ne halt yediği belli olmuyor.

Dalgasız denize herkes kaptan.

Çok rica ediyorum; kültürsüz,  bilgisiz, zekasız, dengesiz,özellikle şizofren kişiliğe sahip olanlar bana saldırmasın herkesi eğitemem.

Hayatında karşılık istemiyorsan  kural basit, eşyaları aldığın yere insanları hakettiği yere koyacaksın.

Tabikide seni seviyorum, ama sırfAllah yarattı diye yoksa bir kaşık suda boğar, 32 yerinden bıçaklar, üstünden dozerle geçer tırnaklarını kerpetenle söker, uzay boşluğuna bırakırıdım ama Rabbim işte sabır veriyor.

Annem odanı topla deyince" ben sözelciyim, toplayamam" dedim Annem de" ama sayısalcıyım, iyi çarparım", dedi.

İnsanların yalan söylemek gibi bir seçenekleri varsa benim de umursamamak gibi bir seçeneğim var.

Atarlı giderli laflar , atarlı giderli sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.