Azimle ilgili sözler

Sana düşman, bana düşman, düşünen insana düşman, vatan ki bu insanların evidir, sevgilim, onlar vatana düşman.

Lafı bol, karnı geniş soyları taklit etme sözü sağlam, özü sağlam adam ol, ırkına çek.

Başarı azim gerektiri; azim ise irade. Bazı hedefler; başarısız olmaya da değer gerçek başarı başarısız olma korkusunu yenebilmektir.

Tedhiş ancak tedhiş ile yok edilir, dünyada yalnız cüretkar ve azimli kimse her zaman galip gelir.

Başarı, tüm ulusun azim ve inancıyla çabasını birleştirmesi sonucu kazanılabilir.

Azim paha biçilmezdir, çok zeki olduğumdan değil, sorunlar ile uğraşmaktan vazgeçmediğimden başarıyorum.

Zordur umutsuzca beklemek,  zordur hiç umut olmadığı halde sevmek.

Her gece güneşin doğuşuna, her sorun umuda yenilmeye mahkumdur.

Haayatımı şöyle keşfettim; sevdiğim her şeyi hafife alıyorum nasıl olsa seveceğim bir zıttı vardır.

Küçükken annem yerde ekmek görünce; yükeseğe koy kuşlar yer derdi sevdiklerimizi yüksekte tuttuk acaba kuşlar mı yedi.

Hayat bisiklete binmek gibidir, dengede kalmak için hareket etmek zorundasınız.

Kazananlar hiç hata yapmıyorlar değil, asla pes etmeyenlerdir.

Çocuğun başarısını değil, çabasını övün. Başarısı övülen çocuk hırslı olurken, çabası övülen çocuk azimli olur unutmayın; hırs yıkıcı, azim yapıcıdır.

Başarısız olduğun zaman bir aslan tarafından yenildiğin bir dünya yaşamıyoruz sadece başka iş bulmak zorunda kalırsın.

Kararsızım; uyuyup rüyanı mı görsem, uyumayıp haylini mi kursam.

Eğer sen Allah'ın ilmini bereketlendirmesini istiyorsan, o zaman onu aktarmaya azimli olmalısın.

Her zorluğun üstesinden gelmenin kalbinden geçtiğini unutmaman dileğiyle, başarılar seninle olsun.

Geçmiş "tövbe" ister, "keşke" değil.

Görüş gününü bekleyen bir mahkum gibi sevdim seni.Gözleri kör pencerede, kulağı demir sürgüde.

Savaş herkesle, barış sadece onurlu kişilerle yapılır.

Azimli ol ki, hedefe giden yolda kırılıp dökülmeyesin.

Kazananlar hiç hata yapmayanlar değil, asla pes etmeyenlerdir.

Şu olan bitenlere demir olsam dayanamazdım, erirdim, çürürdüm. Taş oldum da dayanamazdım.

Sabret ki her şeyi hissettiğin gibi olsun, sabret ki her şey gönlünce olsun.

Milletin bağımsızlığını yine milletin azim ve kararı kurtaracaktır.

Azimle ilgili laflar , azimle ilgili sözler



Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.