Ateşle ilgili sözler

 Yanmak var yanmak var, odun yanınca kül olur insan yanınca kul olur.

Hangi ateş sonsuza kadar yanar ki? biraz tüter sonra sönersin.

Mum olmak kolay değildir, ışık saçmak için önce yanmak gerekir.

Mum ağlamadıkça alev gülmez.

Bir ateşim yanarım, külüm yok, dumanım yok, sen yoksan mekanım belli değil zamanım yok.

Aşk ateşe benzer, eğer küçükse ateş;  rüzgar onu kolay söndürür şayet büyükse, büyütür de büyütür.

Mutluluk bir kibrit çöpü artık ne kadar yanarsa.

Ey benim bahtımın ince rüzgarı! ben sana gel dedim, yor demedim ki dallarıma bahardan müjdeler getir ben sana 'es' dedim kır demedim ki.

Cehennem ateşi yoktur her insan ateşini yanında  götürür.

Rüzgar ateş için neyse, ayrılık da aşk için odur, küçük bir aşkı söndürür  büyük bir aşkı daha da güçlendirir.

Geride bıraktığım ne varsa kül ateş benmişim demek ki.

Doğru ellerde ateş aydınlanma sağlayabilir ama yanlış ellere geçtiğinde, ateş yıkıcı olabilir.

yanında seni ısıtacak biri varsa üşümek gerçekten güzeldir.

Kıvılcımı söndüremezsen ateşi zapt edemesin.

Kül kadar değeri olmayan insanların kendini ateş sanmaları ne garip.

Aydınlık yolu herkes bulur mesele karanlık yolda ışık aramak.

Umursamamak bazen kırıp dökmekten çok daha etkilidir.

Aşk ateşin mumu erittiği gibi insanı eritir.

Güneş buz bile tutsa, yüreğimdeki ateş yalnız ve yalnız senin için yanar.

Eğittiğim kıvılcımla ateş yakmaktır, boş bir kabı doldurmak değildir.

Ateşle ilgili laflar, ateşle ilgili sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.