Gözlerle ilgili sözler

 Gözlerimizin rengi ne olursa olsun, gözyaşlarımızın rengi aynıdır.

Gözlerin konuştuğu dil her yerde aynıdır.

Gözlerin diyorum, en kral maddeden bile daha fazla bağımlılık yapar!

Dünya gözlerin kadar güzel olsaydı yaşamaya değerdi.

Bir kadının gözleri bıçaktan daha derin keser.

Göz gördüğünü sevmez sevdiğini görür.

Belkide en sevdiğim sakarlığın gözlerime takılıp yüreğime düşmendi.

Sen bana bakma, ben senin baktığın yerde olurum.

Bir çift göze aşık olursun, sonra bütün gözlere kör.

Sen ülke olsaydın, gözlerin başken olurdu.

Kapalı gözler, ruhu seyretmenin en güzel şeklidir.

Bir kar tanesi olsam mesela pencerene düşsem, ahh o gözlerine baka baka erisem.

Sen bana söylememiştin ama gözlerin gözlerime seni seviyorum demişti.

Göz görmeyince, gönül şizofrene bağlayıp senaryo kurar.

Göz nereye bakar gönül oraya akar gönül nereye akar ayak oraya koşar.

Bazen dudakların bitiremediği cümleleri, gözler tamamlar.

Kahverengi gözleri var fakat gökyüzü gibi bakıyor.

Gören göze karanlık perde olmaz görmek istemeyen göze ışık ne yapsın.

Biri eğer gözlerini senden kaçırıyorsa; emin ol ki o gözlerde sana ait bir şeyler vardır.

Sözlerini unutmak kolaya peki ya gözlerini...

Gözlerle ilgili laflar, gözlerle ilgili sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.