Anneyle ilgili sözler

 Değer biçmediğim bir şey varsa o da senin varlığındır, korktuğum bir şey varsa senin hüzünlü anındır. Ama başka hiçbir şey beni üzemez çünkü sen hep yanımdasın iyi ki varsın anneciğim.

Kuzey rüzgarı da esse, kopsa da fırtına, sığınacağım tek liman sensin annem.

Bana dünyayı kucakla deseler, gider anneme sarılırım.

Dünyada her güzel şey ananın eseridir.

Hiç bir doktorun tedavisi, senin öpeyimde geçsin sözün kadar işe yaramıyor"anne".

Bu kadar yeter dedikten sonra bir kepçe daha yemek koyan insan güzeline "anne" denir.

Annene hizmet et; çünkü cennet annenin ayakları altındadır.

Anneciğim bana öyle güzel annelik yaptın ki, hiç kimsenin annesine "keşke benim annem olsaydı" demedim. Canım anneciğim rabbim seni, en güzel şekilde ödüllendirsin.

Anne hakkı ödenmez sevmeye ömür yetmez, bütün dünya benim olsa, bir tane annem etmez.

Bana hayatı öğreten, bana hayat veren, canım annem  seni çok seviyorum.

Bir anne hasta olursa tüm evlatları hasta olurmuş , sen gülmeden biz gülmeyiz canım annem. Geçmiş olsun.

Analar neden mi güçlüdür? çünkü onları her şartta ayakta tutan evlatları vardır.

Yalanlarla dolu bu koca dünyada beni yalansız sevdiğin için teşekkürler.

Anne bir evin şah damarıdır annesiz ev yıkık karanlık bir viranedir Allah annelerimizi başımızdan eksik etmesin.

Sabırlısın, sıcaksın, şefkatlisin, koruyucumsun affedensin, annemsin seni çok seviyorum canım annem.

Sen hayatımın kutup yıldızı oldun annem, nereye gidersem gideyim ışığının altında sevginle uyudum, her zaman seninle doğru yolu buldum, seni çok seviyorum. İyi ki benim annemsin hep var olasın.

Gerçek olan bir bağ bilirim, o da aile bağı geri kalanı sadece ayak bağı.

Bir kadını süsü ve makyajı değil, anneliği güzelleştirir tüm annelerimize sevgiler.

Annenin iyisi kötüsü olmaz, en kötüsü annesiz kalmaktır.

Bütün acılar üstüme yağınca sen bana açılan şemsiyesin annem.

Anneyle ilgili laflar, anneyle ilgili sözler 


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.