Artistlikle ilgili sözler

 Dilin kemiği yoktur ama bir vuruşta öldürdüğü  insan çoktur.

Ben, değer bilmeyen herkese döndüm sırtımı iyi olun, sağ olun mutlu olun ama benden uzak olun!

Uğraşma boşuna seni ancak gördükleri ve duydukları kadar anlayacaklar, gördükleri ancak kendi anladıkları kadarı olacak.

Ben, değer bilmeyen herkese döndüm sırtımı, iyi olun, sağ olun, mutlu olun... Ama benden uzak olun!

Ayakta duracak halin yokken, hayatta duracak nedenlerin varsa korkma düşmezsin.

Hani senin varlığın fifi yokluğun da tın ya, benim varlığım olay, yokluğum koyar!

Kolay değil, rol yapsam da bazen beni hiçbir şey güldürmüyor. Sorun değil çünkü beni hiçbir dert öldürmüyor.

Bir gün herkes gibi olmadığımı anlayacaksın işte o gün sen herkes gibi olacaksın.

Hataya düşürmesin seni gülen yüzler, arkandan gelir canını acıtan sözler.

Karabalıkta artistlik yapanın tenhada özrünü kabul etmem kardeş.

Seni ben gelecegimde bir ekmek alıp beslemek için sevdim!Ama sen geeceğinde yatlar katlar istedin, benden hayır gelmez sana git at kendini yalan sevdalara!

İlk başta herkes iyidir insanların ilk söylediklerine değil son yaptıklarına  bakacaksın.

Sana verebileceğim pek bir şey yok aslıda, çay var içersen, ben var seversen, bir de yol var gidersen...

Nerden geldiği belli olmayanın öz güvenimle, çekmeyeceğim rest yapmayacağım artistlik yoktur.

İçmeyeceğin rakıyı bardağına , yapmayacağın sözü diline, sevmediğin insanı gönlüne koymayacaksın!

Ben yokken rüzgarım eser o da size yeter, herkes artist olmuş bana yönetmenlik düşer.

Bizde geri vites yok! gerekirse ilerden döneriz.

Kitap gibi kadınlar, imlası bozuk erkekler okuyamaz.

Bana gelen kafasına göre değil, kafama göre gelsin.

Artistlikle ilgili laflar, artistlikle ilgili sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.