Post altına yazılacak sözler

 Kalbin kemiği yok diye kırılmaz mı sandın?

Seni bekleyişimin adı yok.. sadece yüreğimdeki dua'msın..

Neden sancılar eksik olmaz iyi insanların yüreğinden?

Yaptıklarıyla küçülenler, laflarıyla büyüdüklerini sanmasınlar.

Yanıltmasın seni masum bakışlar, bazılarını şeytan ayakta alkışlar.

Misafir olarak geldin sanmıştım gönlüme, meğer ev sahibi olacakmışsın bütün ömrüme.

Bakma böyle suskun durduğuma dağlarında sesi çıkmaz  unutma.

Seninle birlikte he şey tek vücut oluyor, adeta bir esinti baş gösteriyor.

Vurma artık şu yalnızlığı yüreğime ne dayanacak halim nede damarımda akıtacak kanım kalmadı bedenimde.

Sevmek için yürek sürdürmek için emek gerek.

Birlikte dengesizlik  yapabileceğim insanlar lazım bana, normaller çok sıkıcı.

Doğru olanı yaptığımda kaybettiğim kim varsa yolu açık olun!

Sessizlikte bazen çığlık atar ama onu duyacak yürek lazım.

Yüreğini yasla bana sevgili, bir ömür birbirimize yük olalım.

Hayatta olabileceğiniz en güzel yer bir duanın içinde yer almaktır.

Sebeplerimi bilmiyorsan seçimlerimi yargılama.

Kırıktan önce ileri yaşıyoruz; kırktan sonra geriye doğru yaşıyoruz.

Çok şükür ki  gökyüzü henüz hiçbir cüzdana sığmıyor.

Aydınlık neyin oluyor senin gökyüzü akrabadan filan mı beni bulur bulmaz gözlerin şimşek çakıyorum yalan mı.

Post altına yazılacak laflar, post altına yazılacak sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.