Giderli sözler

 Hayatım boyunca vageçtiklerimi görsen şansını bu kadar zorlamazdın.

Öyle bir sessizlik ki benim kisi dışım sükut içim kıyamet.

"Dur beynimi çıkarayım da eşit şartlarda konuşalım" demek istediğim insanlar var.

Bizimde yükümüz ağır ama, kimseye gel taşı demedik!

Yaptığınız numaraları yutuyorum sanmayın, şimdilik gargara yapıyorum günü gelince yüzünüze tükreceğim.

Çevrendeki insanlar susacağı, konuşacağı ve duracağı yeri bilmiyorlarsa,  sen fazla adım atmışındır onlara. Biraz geri çekil.

En zor günlerini tek başına atlattıysan; sonrasında kimseye eyvallahın olmaz!

Herkes adamlık dersi veriyor, madem hepiniz adamsınız der kime o zaman?

Ne olursa olsun, hiçbir şeyi içine atma, ne varsa dök ortaya herkes payına düşeni alsın, kimseyi hayatında tutmak için kendini yorma.

Kaliteli insan işiyle boş insan kişiyle uğraşır.

Sırtınızdan vuran tek şey akşam güneşi olsun! iyi akşamlarınız  olsun.

Kafana göre dön dünya ne sen umrumdasın, ne de senin gibi dönenler.

Bizim çıkarsız yaşantımız sizin menfaat terazinizi bozar .

Doğru olanı yaptığımda kaybettiğim kim varsa; " yolu açık olsun"!

Senin dünyaya baktığın pencere kirliyse, benim çiçeklerim sana çamur görünür.

Bende düzlük hastalığı var yamuklara  tahammül edemiyorum.

İşte ben böyleyim o bol kapasiteli sabrım taşmaya görsün, öyle bir görmezden gelirim ki, kendi varlığından şüphe edersin.

Şimdi sahne senin devam et ama sıra bana gelmesin dua et!

Suskunluk soylu bir meydan okumadır, lakin soysuz insanlara 'işlemez'.

Ben bana inananı hiç yarı yolda bırakmadım, yarı yolda bırakanı da bir daha adam yerine koymadım.

Bazı insanlara acayip imreniyorum, akıl yok fikir yok ohh temiz mis.

Giderli laflar, giderli sözler 


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.