Yüz  kadına sorduk,bin  altıyüz yetmışdokuz cevap aldık sorduğumuza soracağımıza pişman olduk.

Kanka ders çalışmak beni çok bozdu, az önce neredeyse dolma kalemini dolma sanıp yiyordum, o da bir şey mi oğlum, ben geçen gün kurşun kaleme birini vurmaya çalıştım.

Ders çalışırken müzik dinleyemiyorum çünkü der dikkatimi dağıtıyor.

Sabah uyandığımda alarmın çalmasına iki saatin olduğunu gördüm sevinçten uyuyamadım.

Sevgilim yok diyorum; hiç mi yok diyor. Az bi şey var da bana yetmiyor, tövbe tövbe.

Bakkala diye çıkıp on yıl kaybolasım var ama Müge Anlı'nın beni bulmasından korkuyorum.

Hastanede filmimi çektiler, doktor hangi kanalda oynayacak? diye sordum oksijen tüpüyle kovaladı.

Aşkın  körkütüklüğü, kadının kör erkeğin, kütük oluşundandır.

Yaz geliyor fit olayım derken karantinaya girdim fil oldum.

Gidenin arkasından beddua etmeyin sakın üç küfür, bir tükür gittiği içinde çok şükür demeniz yeterli!

Kafam Japon pazarı gibi herşey bir milyon.

Otursam sıkılıyorum, gezsem yoruluyorum hiçbir şey yapmasam başım ağırıyor.

Mutluluk herkesin hakkıysa eğer kesinlikle birisi benim hakkımı yiyor.

Sosyal medya dışında kız tavlamayı bilmeyen bir nesil yetişiyor şarjınız 

Satürn gezegenindeki" halka" dünyada olsaydı neler olurdu hiç düşündünüz mü? "Halka'ya çamaşır asmaya çalışan milyonlarca Türk kadını.

Nöbetçi eczane gibiyim, bütün hastalar beni buluyor.

Hastayı  kaybettik başınız sağolsun, öldümü? yok azrail kaçırdı fidye istiyor.

Kadınların akıllı adama aramasına anlam veremiyorum zaten delirteceksin neyin peşindesin?

Keşke bildiğimi okumak yerine bilmediğimi okusam.

"Mal" polis yurt dışına kaçak insan taşıyan kamyon şoförüne sorar, ne var kamyonda? şoför mal var der, bunun üzerine kaçaklardan biri kafasını çıkarır ve; kime mal diyorsun lan sen? der. Polis: hani mal vardı? Şoför: Ee mal olmasa kafasını çıkarır mıydı?

Taksiye bindiğimden beri taksimetreyle kesişiyoruz sanırım taksimetre bana yazıyor.

Hep mutluluktan uçuyorum derdi galiba fazla mutlu ettim uçtu, gitti.

Şimdi belgesel izliyorum köpek balıkları hastalanmayan tek hayvanmış sanki her gün hamsi salık ocağına gidiyor.

Seviyor ama gelmiyor dimi, öküzde öyle trene  bakar bakar  ama binemez.

Alt komşu külümüze muhtaç diye bütün  bütün sigarayı balkona attım.

Abi sen tüp bebek misin? gaz kaçırıyorsun da.

Doktora gittim," ağrı nerede" dedi "Doğu Anadolu Bölgesi'nde" dedim oksijen tüpüyle kovalamaya başladı salak mıdır nedir?

Bu corona virüsünün hala bizde çıkmaması inanılmaz değil mi? Bence bizimkiler normal grip sanıp basıyorlar turşu suyunu, sarımsağı, nane limon bir türlü kendine gelmiyor virüs.

Kadınlar neden futbol oynamaz? neden? çünkü onbir kadın aynı elbiseyi giyerek bir arada duramaz.

Milyonlarca takipçi kazanmak istermisiniz? bir arı kovanını dürtün ve kaçın.

Sanrım internet bana aşık ben giriyorum böyle bir kasılmalar bir eli ayağına dolaşmalar falan yavaşlamalar falan hadi hayırlısı.

Komik laflar, komik sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.