Atarlı sözler

 Hayatım  boyunca vazgeçtiklerimi, görsen şansını bu kadar zorlamazdın.

Doğru olanı yaptığımda kaybettiğim kim varsa yolu açık olsun.

Yaz kızım! gereğinden fazla düşünüldü ve değmeyeceğine karar verildi.

En zor günlerini tek başına atlattıysan;  sonrasında kimseye eyvallahın olmaz.

Benim çıkarsız yaşantım sizin menfaat terazinizi bozar.

Ne diyor Mevlana; zorsa sev ama sevmiyorsa zorlama.

Gözyaşımı kendim sildikten sonra yanındayım diyenin geçmişine selam söyle.

Öyle bir sessizlik ki benim kisi, dışım süküt içim kıyamet.

Yüz verdim diye şımaracaksan eğer 96'sını geri alırım etrafımda dört dönersin.

Her insan kendisine yakışanı yapar çünkü kalite asla tesadüf değildir.

En büyük mezar insanın kalbine gömdükleridir.

Bizi bilen bilir bilmeyen kendi bilir.

Mum ışığı olmayanı güneş yerine koymaktı bizim hatamız.

Şimdi sahne senin devam et sıra bana gelmesin dua et.

Ve bir gün hasta olmasına  bile dayanamadığınız insanın içinizde ölmesi için dua edersiniz.

Unutma! doğru söz işine gelmeyen zoruna gider.

Tipinizin gideri var ama karakterinizin ederi yok.

Dur beynimi çıkarayım da eşit şartlarda konuşalım demek istediğim insanlar var.

Bana akıl verirken kalanı size yetmeyecekse benim için risk almayın derim.

Kaybetmek yapımda yok, vazgeçmek hoşuma gidiyor.

Atarlı laflar, atarlı sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.