Teyzeyle ilgili sözler

 Hem anne yarısı sın hem de canımın yarısı iyi ki varsın teyzem.

Teyze demek her zaman anneden sonra gelen ve seni en çok düşünen kişi demektir.

Sen benim annem gibisin, beni büyüten, benim dertlerimi, sırlarımı paylaştığım teyzeciğim seni çok seviyorum.

Teyzelerin en güzeli, teyzelerin en özeli, teyzelerin en başarılısı tebrik ederim seni.

Teyzelerin en güzeli, teyzelerin en iyisi, teyzelerin en harikası.

Teyze olmak yeğeni ile birlikte snapchatta şekilden şekle girmektir.

Teyzeciğim sen varken annemin yokluğunu hissetmiyorum çok teşekkür ederim iyi ki varsın.

Teyze can yoldaşıdır, teyze samimi bir arkadaştır teyze senin en kötü anında yanında olup seni dinleyendir.

O yüzündeki muhteşem gülümsemen hiçbir zaman eksik olmasın teyzem doğum günün ve her günün mutlu ve güzel olsun.

Annem olmadığı zaman sen bakardın bana emeğini hiç bir zaman ödeyemem doğum günün kutlu olsun teyzelerin en güzeli.

Seni kırmak değildi niyetim ama istemeden de olsa seni kırdım, özür dilerim teyzeciğim.

Canım teyzem bu mutlu gününde yanında olmak mutluluğuna şahit olmak isterdim ama gelemedim, sizi tebrik eder bir ömür boyu mutlu olmanızı dilerim.

Ömrünün uzun, rızkının bereketli olmasını isteyen anne, babasına  iyilik etsin sıla-i rahimde bulunsun.

Bazen benim için bir arkadaş oldun, oturup dertlerimi dinledin, bazen anne oldun bana nasihatler verdin senin sayende hayatı yaşamayı öğrendim canım teyzem.

Küçükken annemin dayaklarından beni kurtaran melek teyzeme tatlı rüyalar.

Benim bir yeğenim var sizlere anlatmaya kalksam anlata anlata bitiremem, öyle güzel öyle sevimli ki sizde görseniz çok seveceksiniz.

Affetmek geçmişi değiştirmez ama geleceğin önünü açar ne olur beni affet teyzeciğim.

Teyzeler bulutların arasındaki güneş gibidirler, biz onları görmesek te onlar oradan içimizi ısıtmayı devam ederler.

Senin yanında mutluluk buluyorum içimi bir huzur kaplıyor seninle yaşadıklarımız hayatımda hep iz bırakıyor, canım teyzem bu yiyenin seni çok seviyor.

İnşallah yeni yaşında mutlulukların en güzelini yaşar ve sevgilerin en güzelini tadarsın.Nice mutlu yaşlara biricik teyze kızım.

Korkma! yüreğim ölümden öte köy mü var yaşadığın her acının hesabını soracak bir Rabbin var.

Karşıdan karşıya geçmeye çalışan teyzeye yardım edip sonra kucaklayıp denize attım, eee ne demişler 'iyilik yap denize at'.

Güller hep ellerinde açsın ama dikenleri batmasın, sevda hep seni bulsun ama seni yaralamasın, mutluluk hep yüreğine dolsun ama beni unutturmasın Doğum günün kutlu olsun biricik teyze kızım.

Teyzeyle ilgili laflar, teyzeyle ilgili sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.