Şimdi belgesel izliyorum köpek balıkları hastalanmayan tek hayvanmış; sanki hamsi her gün  sağlık ocağına gidiyo.

Doktor olsam her gün kendime rapor yazıp işe gitmem, yine  zeka doluyum...

Okul açılacak sözlerini duydukça tüylerim diken diken oluyor, gözlerim doluyor, matematik karşıma geçip bana gülüyor.

Elektrik aldığınız kişinin sigortanızı arttırmasına izin vermeyin fişiniz çekin arkasına geçin ve basın tekmeyi.

Kadın kocasını hep canım, ruhum birtanem gibi sözler söylermiş, karısını bu güzl sözlerden dolayı ödüllendirmek için hacca yollamış kadın hacdan sonra bir kelime dahi söylemeyince adam hani sen güzel sözler söylüyordun artık demiyorsun. Kadın hacca gittim yalan söyleyemem artık demiş.

Anneme dünya rekorunu kırdım dedim, iyi yaptın sana da bir şey dayanmıyor dedi.

Bu evden başımı alıp gidesim var dedim, giderken çöpü de at dediler.

Zamanında telefon konusunda gençleri eleştiren tüm orta yaşlılar şu an telefon bağımlısı.

Kimse çakmakla falan oynamasın; hepimi kolonya kulandık parlar gideriz külümüzü bulamazlar.

Ders çalışırken müzik dinleyemiyorum, çünkü ders dikkatimi dağıtıyor.

Hadi ben iyilik yapar denize atarımda Ankara nereye atacak, Çorum nereye atacak bu soruna eğilmeliyiz arkadaşlar.

"O kadar zekiyim ki bazen söylediklerimin tek kelimesini anlıyorum."

Oğlum kolundaki ne? dövme baba, oğlum söz veriyorum dövmeyeceğim söyle bana kolundaki ne.

Pizza'yı "yuvarlak" yapıp "üçgen" kesip, "kare" kutuya koyanla, evleri "kare" ve "dikdörtgen" yapıp ismini "daire" koyan kişi aynı kişi olmalı.

O kırılacak sus bu üzülecek sus, her şeyi içine at.. sanki elektrik süpürgesiyiz mübarek.

Evlilik güzel midir dede? "güzeldir oğul, kaın dert ortağın  iyi de benim derdim yok ki dede? evlenince o da olur.

Anne ben denize gidiyorum.. boğulursan baban seni öldürür!

-okulda bileklik takmak yasak biliyor musun?  Biliyorum hocam, zaten evde takıp geldim.

"Üstüne benzin döküp yakmak istediğim o kadar çok insan var ki benzin zammı yüzünden erteleyip duruyorum".

Toplum olarak tanımadan evleniyormuşuz, tanıyınca da boşanıyormuşuz.

Sabahlaı kahvaltı yapamıyorum çünkü seni düşünüyorum, öğlenleri yemek yemiyorum çünkü seni düşünüyorum gece olunca uyuyamıyorum çünkü açım.

Dünyanın en büyük yalanı; "onların da sana selamı var".

Artık hayatıma sokacağım kişileri direk tımarhaneden seçicem, birkere de "hep benimi bulur" demek yerine ben buldum demek istiyorum.

Aşkım biz neyiz şimdi? aşkım dediğine göre bacanak olmalıyız.

Şans bir gün seninde kapını çalacak diyorlar ölsem açmam kapıyı, bu saatten sonra çalsın çalsın gitsin utanmaz.

Zorla güzellik olmaz deyimi için Ajda Pekkan istisna, Bülent Ersoy ise kanıttır.

Bence sevgililer günü 29  şubat olsun, bizde öküz değiliz herhalde, 4 yılda bir sevgili buluruz artık.

Herif kibar olacağım diye kız kulesine bayan kulesi dedi vay ben nerelere gidem.

Evli erkekler daha uzun yaşar ama yaşama istekleri bekarlara göre daha azdır.

Öğrenciyi altın sıraya  oturtmuşlar ille de teneffüs demiş.

Kabul etmemesi imkansızdır diye asansöre çıkma teklifi ettim biner binmez elektrikler kesildi.

Komik laflar, komik sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.