Özlemekle ilgili sözler

 Ve bazen hayattır sevmek, birini çok uzağındayken bile yüreğinde taşıyabilmektir.

Hiçbir dil özlemi kaldıracak kadar güçlü değildir, insan bu yüzden özledikçe sessizleşir.

"Özlediğim biri var" ama yapabileceğim bir şey yok.

Bir şakıyı başa sarıp tekrar tekrar dinliyorsan, başa sardığı şey şarkı değil özlemindir.

"Şurama batan" diyor şair, şurama batan özlem demeselerdi bıçak derdim.

Sensiz öyle bir yerdeyim ki; ne durabiliyorum ne gidebiliyorum, ne susabiliyorum ne konuşabiliyorum, ne ölebiliyorum ne de yaşayabiliyorum.

Özledim gül yüzünü, özledim gülen gözlerini, özledim benim için atan kalbini özledim beni en özel yerinde saklayan sevgi dolu yüreğini ben çok özledim seni.

Benden geriye dünya için özlem dolu bir beden, senden geriye gözyaşı, isyan, karmaşa ve birazda kül bırakıyorum mütemadiyen.

Bir taşın üzerine "seni özledim" yazıp, kafana fırlatmak istiyorum belki o zaman, özlemek ne kadar acıtıyor anlarsın.

Özlemek şudur; yanında olmasını istediğin biri vardır, ama elinden gelen bir şey yoktur.

Dostum olduğun için, bana candan dostum dediğin için, en kötü günümde bile yanımda olduğun için teşekkürler.

Seni özlemek nefes almak hayatı yaşamak gibi sevgilim seni özlemediğim an nefessiz kalıyorum ve yaşayamıyorum.

"Benden duymana gerek yok. Rabbim hasretimi, özlemimi kalbine duyursun."

Boynuna sinen o hasret kokusunu içime çekmek tüm ciğerlerimi temiliyor sanki.

Özlemek nasıl bir şey biliyor musun? " Dokunmasamda olur nolursun 5 dakika göreyim" diye Allah'a yalvarmak.

Bir yerden sonra sabretmek evresi bitiyor, vazgeçmek evresi başlıyor.

Gel be gel işte; küfrüm tövbeme karışsın, aklım fikrime. Öyle bir gel ki bana nefes nefese.

Her insan özler, kimisi geçmişi, kimisi de kalbinde olmayı hayal ettiği kişiyi.

Hasretinden prangalar eskittim, saçlarına kan gülleri takayım bir o yana bir bu yana...

Görmeyince tükenseydi sevgiler, insanlar varlığı boyunca görmediği Rabbin böylesi muhabbet duyar mıydı?

Özlemekten daha zor bir şey varsa; o da özlediğini özlediğin kişiye söyleyememektir.

Her şey çok sevmekten hepsi çok özlemekten, umutla beklemekten sevilmek istemekten.

Özlemenin en kötü tarafı özlediğinin de seni özleyip özlemediği düşüncesiydi.

Yüreğim üşüyor senden uzaklardayken gözlerim dalıyor sensiz sabahlardayken ve ben yine seni özlüyorum sevdiğim.

Zalim ayılık geldi çattı ve beni tüm sevdiklerimden ayırdı, memleket hasretinin üstüne sevgilinin hasreti de eklenince işle içinden çıkılmaz bir hal aldı. Özlemek zor, bazen bir sevgiliyi bazense bir memleketi.

Özlemekle ilgili laflar, özlemekle ilgili sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.