İlgisizlikle ilgili sözler

 İnsan her zaman eceliyle ölmez, bazen de ilgisizlik yüzünden ölür.

En küçük şeyde bile benimle ilgilenmeyeceksen, ne diye varsın ki hayatımda.

Bana önemsizmişim gibi davranıldığı her an uzaklaşıyorum, gerçekten içinizden gelmeyen bir şey içinde ben çabalayamam.

Bekleyen çay nasıl soğursa, ilgisiz klan kadın da öyle soğur, ötesi yoktur.

Kışı boşverin, ilgisizlik kadar soğuk bir soğukluk yoktur.

İnsanları geçimsiz yapan sevgisizliktir, birbirine düşman eden iletişimsizliktir, güzellikten yana ne varsa yok eden herkesin birbirinden esirgediği ilgisizliktir.

Hava soğuyunca değil, yüreği soğuyunca başlarmış insanın kışı.

Bugün oturdum düşündüm ki; annenden babandan sevgi görmemişsin elin kızı mı sevecek?

En büyük iletişim problemimiz anlamak için dinlemiyoruz cevap vermek için dinliyoruz.

Ömür kısa be sevdiğim hep yarın yarın diyorsun ya yarın yoksa.

Aşkın tersi nefret değil, ilgisizlik sanatın tersi çirkinlik değil, ilgisizlik inancın tersi sapkınlık değil, ilgisizlik ve hayatın tersi ölüm değil, kayıtsızlıktır.

Geceleri anneme sokulunca hem soğuktan korunuyordum hem yalnızlıktan.

"Dünya'nın en ağır yüküdür, aklı sende olmayanı yüreğinde taşımak."

Galiba hayattaki en büyük hatalarımdan biri, insanları fazla önemsemem.

Neden aramadın diye sitem eden kadına kızmayın! Yolunuzu gözleyen kadını fazla bekletmeyin; seni seviyorum diyen kadına bende deyip kestirip atmayın! ve sizi bu kadar seven kadını sakın ilgisiz bırakmayın! Çünkü kadın bilir ki ilgisiz erkek yoktur başka bir kadınla ilgilenen erkek vardır.

Ölü olsun, diri olsun sakın kimseyi küçük görme; sonra helâk olursun, çünkü bilemezsin, belki o senden daha hayırlı biridir.

Delikanlı adam kırmaz, incitmez, küfretmez, eyvallah der geçer.

İlgisiz erkek silgisiz kaleme benzer, hep başkalarına muhtaç eder.

Sus gönlüm, bütün bu susmalarına karşılık her şeyin hayırlısının olacağına inanarak sus.

Zaman geçtikçe daha iyi anlıyorsun; hiçbir şeyi eskisi kadar sevmediğini!

Okumak deyip geçmeyin, duygusal erkek kadının ruhunu okur duygusuz erkek kadının canına okur, ilgisiz erkek hariçten gazel okur.

İlgisizlikle ilgili laflar, ilgisizlikle ilgili sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.