Senden daha güzel sözler

Neyimiz varki bu dünyada, bir efkarlı ömrümüz bir demli çayımız, birde yanık türkümüz.

Bilseydim sonbaharda yağan yağmurlar değil benim gözyaşlarım olacağını, senden ne olursa olsun ayrılmazdım.

Ve o kadar gelmedin ki, senden daha çok hayalini sever oldum.

Dünyaya bin kez daha gelecek olsam bin kez daha arar, bulur severim seni.

Gözlerim acıyor çünkü seni göremiyorum, kollarım boş çünkü seni tutamıyorum, dudaklarım çok soğuk çünkü seni öpemiyorum ve kalbim kırık çünkü seninle birlikte değilim.

Manzara seyretmek için gidilen bir yerde bile senden güzel bir görsel olamaz.

Senden ne köy olur ne de kasaba sen gel kalbimin başkenti ol!

Unutma; senin için başkasından vazgeçen, bir gün mutlaka başkası için senden vazgeçer.

Sabır ilacı, gözlerin perdesini yakar, göğüsleri yarıp açar.

Bayağı güzel kadınsın, hafızam yerine geldiği zaman hatırlat senden hoşlanıyorum.

Aşkım; gökyüzünde bir yıldız seç, senin kadar güzel ve parlak olsun, benim içinde bir yıldız seç parlaklığı önemli değil yeter ki sana yakın olsun.

Herşey beyinde başlar, karar ver odaklan ve asla vazgeçme, seni senden başka durduracak kimse yok.

Gözlerine baktığımda heyecanlanıyorum, güzelliğin gözlerimi kamaştırıyor, seninle aynı havayı solumak dahi beni mutlu ediyor hayatıma girersen dünyanın en mutlu insanı olurum.

Herkesi sevebilirdim, sevmeye senden başlamasaydım, evimin direği herşeyim seni çok seviyorum.

Bitanem! sevdama müebbet gururuma ağır hapis biçilmiş oysa ne yüreğime kelepçe nede aşkıma zincir vurabilmişim ben herkesten yana özgür, ama senden yana esirim.

Böyle gelmiş böylede gider, kafam senden bile güzel.

Ben senden ne bekledim sen bana ne verdin be hayat, artık senden bir beklentim kalmadı var git yoluna uğraşma benimle.

Hani bazı şehirler vardır ya; saat 10'dan sonra kimsecikler olmaz işte senden sonrası on'dan sonrası!

Seni hak edecek ne yaptım bilmiyorum, nasıl bu kadar şanslı olabilirim?

Anlamaya çalışma hayat böyledir işte hep o kıyamadıklarınız kıyar size.

Hedefin senden çok uzakta olduğunda, sevdiğin şarkıyı söyleyerek yürümeye devam et.

Senden daha güzel laflar , senden daha güzel sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.