Kilo ile ilgili komik sözler

 Hayatta tek  gerçek var 'kariyer' sen çalışırsın karı yer.

Herkes evde çocuk, çiçek büyütür ben göbek büyütüyorum.

Hayattaki en güzel şeyler kanun dışı, ahlak dışı yada şişmanlatıcıdır.

Of yine çok kilo almışım, neyse çikolata yiyiyim de moralim düzelsin.

Yiyomuş yiyomuş, kilo almıyomuş, ben mutfağın önünden geçerken iki kilo alıyorum vicdansız.

Evde otura otura kilo almadık yok öyle bi şey, soran olursa sürekli haber izlemekten içimiz  şişti dersiniz tamam mı cınım!

65 Kilo ile başladığım diyete 70 kilo ile son verdim salataların suyuna ekmek banmasaydım iyiydi.

"Kız olmuş 25 kilo hala'off acil kilo vermem lazım' diyor, firavun mu olacaksın be bacım, zaten fosilleşmişsin git göm kendini.

Tartıya çıktım dertlerim ağır bastı galiba yoksa bu kilo bana ait değil mümkün değil.

Sen bu kilolalar minik kuş değil ancak antilop olursun.

Kadın hissettiği kilodadır, tartı fazla gösterirse "tartı bozuk" elbise dar gelirse "kalıbı küçük" arkadaşı kilo almışsın derse de "fesattır".

Yiyip yiyip kilo almayanlar da var, kafayı koyar koymaz uyuyan da.  Ben kafayı koyar koymaz kilo alıyorum.

Bir "akıl" almayı sevmem birde "kilo".

Bende biliyorum kilo vermeyi ama kaybetmeyi sevmiyorum benim olan bende kalmalı.

Kilolu kadınlara değer verin, tarihte bilinen en güzel kadının bile adı"kilo patradır".

Ocak: kilo aldım,Şubat: rejim yapmam lazım, Mart: daha 3 ay var, Nisan: pilates mi yapsam, Mayıs: 50 gram vermişim, Haziran: Allah belamı versin.

Kız olmuş 110 kilo, hala facede, twitter da eski sevgilisine laf sokma  çabasında, neymiş intikam soğuk yenen bir yemekmiş, bir o kaldı yemediğin ye onu da ye.

Adam 120 kilo sevgilisine minik kuşum dedikten sonra anladım ki; aşkın gözü gerçekten kör.

Son şişmanlık neye yarar, herkesin bir bedeni var doymadı yar.

Fazla kilodan kurtulmak için önce başınızı sağa sola çevirin, bu egzersizi size her yiyecek ikram edildiğinde 3 kez tekrarlayın.

Kendime not; tutamayacağın sözler verme  vermeyeceğin kilolar alma.

Kilo ile ilgili komik laflar, kilo ile ilgili komik sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.