İftarla ilgili sözler

 "Kim, faziletine inanarak ve karşılığını Allah'tan  bekleyerek,Ramazan orucunu tutarsa, geçmiş günahları bağışlanır."

İlk sahurumuz hayırlı, sofamız bereketli olsun, her gecemiz, Nurla dolsun.

Oruç size misafir geldi onu ağırlayın çünkü o da sizi ahirette ağırlayacak.

İnsan Ramazan ayının faziletini bilseydi, yılın hepsinin Ramazan olmasını isterdim.

Ezanlar hep okundu, iftarlığım lokumdu, aç karnına çok yedim bana biraz dokundu.

Gönlümüzde yer alan her duâ ömrümüzde hayr'a sebep olsun inşallah, bereketli iftarlar.

Sen hiçbir zaman çaresiz değilsin, unutma ki zor günün sahibide Allah'tır.

Ramazan ayında kalpler imanla, eller gökyüzünde duayla huzurla geçelidir, hoş geldin ey şehri Ramazan.

Mallarınızı zekatla koruyun, hastalarınızı sadakayla tedavi edin, belalara karşı dualarla hazırlıklı olun.

Kabrin gülle dolsun, mekanın cennet olsun Allah rahmet eylesin.

Resulullah(s.a.v)" Bu ay Ramazan diye adlandırıldı çünkü bu ay günahları temizler."

Sofralarınız bereketli olsun, oruçlarınızı ve ibadetlerinizi Rabbim kabul etsin inşallah hayırlı iftarlar.

Ramazan'ının huzur ve bizlere vermiş olduğu bereketin tüm müslümanlara daim olması dileğiyle hayırlı sahurlar.

Tuttuğunuz oruç kıldığınız namaz iftar sofranıza bereketi getirsin hayırlı iftarlar olsun.

Bugünlerin değeri bilinmeli, ibadetlerimizi yerine getirelim, hayırlı iftarlar.

"Ey iman edenler! Oruç, sizden önce gelip geçmiş ümmetlere farz kılındığı gibi size de farz kılındı umulur ki korunursunuz."

Besmeleyle çıktım yola selam verdim sağa sola A benim ağalarım Ramazanınız mübarek ola.

Oruç tutanın uykusu, oruç tutmayıp geceyi ibadetle geçirenin ibadetinden üstündür.

"Allah'ım senin rızân için oruç tuttum, sana inandım, sana güvendim, senin rızkınla orucumu açıyorum."

Gülün kokusu sarsın bedenini, Allah korkusu titretsin her bir hücreni, Dualarla birleşsin semaya açılan ellerin, hayırlı iftarlar.

Peygamber Efendimiz(s.a.v) şöyle buyurmuşlar; Oruçlunun iftar anında reddedilmeyen bir duası vardır.

İftarla ilgili laflar, iftarla ilgili sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.