Hayal kırıklığı ile ilgili sözler

 Varsın bu hayalimde yıkılsın, kırılsın, paramparça olsun; ben yine yeni hayaller kuracak, yine hayallerimin peşinde koşacağım.

Umursadığınız insan sizi hayal kırıklığına uğrattığında, insanları önemsemekten vazgeçip yalnızlığı seçiyorsunuz.

Kimseden hiçbir şey beklemiyorum, bu sayede hayal kırıklığına da uğramamış oluyorum.

Haklısın; nasılsa bitecekti! yarından erken olmayacak dünkü veda, suçsuzuz sevgilim zaman bizi eskitti rahat uyu bitti...

Bir hayal kırıklığı koleksiyonum var birbirine uyan parçalarla yeni hayaller kurabiliyorum.

En güvendiğiniz insanın yaşattığı hayal kırıklığını affetseniz bile, asla unutamazsınız.

En çok hayal kırıklığını en güzel hayaller kurduğumuz insanlar yaşatıyor.

Aslında insanlar seni hayal kırırklığına uğratıyor, sadece sen yanlış insanlar üzerine hayal kuruyorsun.

Hayallerini cüssene göre belirle, çünkü hayalin ne kadar büyük olursa, kırıklığında o kadar büyük olur.

Yeteri kadar mücadele etmeyenler hayal kırıklığı yaşamaya mahkumdurlar.

Neyim olursan ol da hayal kırıklığım olma, orası çok kalabalık  tanıyamam seni.

Aslında insanı en çok acıtan şey; hayal kırıklığı değildir, yaşanması mümkünken, yaşayamadığı mutluluklardır.

Günün tavsiyesi; sizi sevmiş, size inanmış ve güvenmiş birini, hayal kırıklığına uğratmayın.

Şaşırma! insanların ansızın değişmek ve hayal kırıklığına uğratmak gibi kötü huyları vardır.

Beklentisi olmayanın hayal kırıklığı olmaz, aşkın kapısına varmayanın yarası asla olmaz.

Yaşadıklarımdan hayal ettiklerimi çıkardığımda, geriye kocaman bir hayal kırıklığı kaldı.

Özledim diyoruz ya hep, özlenen ne biliyor musunuz? onun gerçekten masum biri zannetiğiniz zamanlar gerisi hep hayal kırıklığı.

Sakın üzülme! her hayal kırıklığı insana; bildiklerinin yeterli olmadığını, daha öğrenmesi gereken çok şey olduğunu hatırlatır.

Hayallerin okyanuslar kadar büyük ve sen içinde bir kum tanesi gibiysen, umudun sesini dinle ve içindeki kıpırtının okyanuslardan büyük olduğunu göreceksin.

Güvenin, inşa edilmesi yıllar, kırılması saniyeler, onarılması sonsuza kadar sürer.

Güven ruh gibidir, terk ettiği bedene asla geri dönmez.

Bir silgi gibi tükendim ben! hep yanlışları silmeye çalıştım; fakat mürekkeple yazmışlar bilemedim!

Hayal kırıklığı ile ilgili laflar, hayal kırıklığı ile ilgili sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.