Kıskançlıkla ilgili sözler

 Sana haset eden kimseden intikam  almana lüzum yoktur, senin sevinçli ve düzenli bir halde görünmen ona intikam olarak yeter onu devamlı kedere boğar.

Hakkımda kimin ne konuştuğu pek dert değil aslında. Neticede insan dediğin; hazmedemediğini kusar.

Sakın ola köprüyü geçene kadar dahi olsa, ayıya dayı deme olurya köprünün ortasında köprü yıkılırsa, öbür tarafta ayının yeğeni olarak gidersin.

Erkek adam modern olmak için gevşek olmaz, erkek adam korur, kollar, kıskanır, sahiplenir, gerekirse odun olur ama gevşek olmaz.

Seni çekemeyen, kalbinde fesat olan insanla uğraşma, o zaten hazırladığı cehenneminde yanıp tutuşuyordur.

Vücudumun %70'inin su olduğunu kabul etmiyorum, benim vücudumun %70 kıskançlık.

Benden nefret edenlerden nefret edecek vaktim yok çünkü ben, bana değer verenleri sevmekle meşgulüm.

" İnsan seviyorsa kaybetmekten korkar  kıskançlık da bir kaybetme korkusudur, kıskanmıyorsa eğer, yeterince sevmiyordur.

Kıskanç insan, başkalarını küçük düşürmek isteğiyle kendini gözden düşüren zavallıdır.

Haset eden kadar zalim olduğu halde mazluma benzeyen birini görmedim, o her zaman nefsi daralmış içi keder ve düşünceden sıkıntılı kalbi kırgın hayatına küsmüş bir hal üzere bulunur.

Kıskançlık insanların kendilerini ne kadar mutsuz hissettiklerinin göstegesidir; başkalarının ne yaptıklarıyla fazlaca ilgilenmeleri de ne kadar sıkıldıklarını gösterir.

Memleket değiştirmekle kıskançlık cimrilik kararsızlık korku ve tutku bizi bırakmaz.

Çocuklaşıyorsa, kıskanıyor ve darılıyorsa, bırakma canın gibi sarıl ona.

Kıskanmak yerine, örnek almayı deneseniz belki  içten içe büyüyen fesatlığınız da son bulur, deneyin bedava!

Varlığım kimilerini" deli" etse de; uzaktan beni " gizli gizli izlemelerine bayılıyorum.

Biraz kıskançlık duyarsanız, yaşarken ölmenin ne demek olduğunu anlarsınız.

En dalgalı fırtınalarda kaybolurum, seni başkası ile görürsem, bakmaya doyamazken başka gözlerde doğmana dayanamam.

"Kim daha güzelse kıskançlığı daha fazla olur, kıskançlık ateşten meydana gelir".

Sakın unutmayın; haset edenin huzuru, çabuk darılanın dostluğu yalancının  yiğitliği olmaz.

Kıskançlıkla ilgili laflar, kıskançlıkla ilgili sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.