Nefretle ilgili sözler

 Bir toplum gerçeklerden ne kadar uzaklaşırsa, gerçeği söyleyenlerden o kadar  nefret eder.

Benim de  ağır cümlelerim var ama senin gibi karaktersize bunları söyleyecek kalbim yok.

Ne garip... sevdiğimiz insanın  her yalanında bir doğru, sevmediğimiz insanın her doğrusunda bir yalan ararız.

Ya aşık olursun ya da nefret edersin, ben sende ikisini de başardım.

İçimizde şeytan var  can kırıkları var, nefret var, yalanlar var, bir yanımız bizi çoktan terk etmiş, kaçıyor melankoll ve hüsran var, keşke bazı geceler hiç sabah olmasa.

Senden nefret ediyorum, beni ve benimle ilgili herşeyi geçmişi anıları bir  kalemde silebilirsin, uzak dur benden.

Bir kadın sizden vazgeçiyorsa, sebebi sizi sevmemesi değil sizin yeterince çaba göstermemenizdir.

Yazık olsun bütün emeklerime değer miydi senin gibi kalpsize.

Yüzümüze karşı  havlamayan köpekler, arkamızdan hırlamaya başlamış.

Görmez olurdu gözüm seninle, atmaz olurdu adımların bir gülüşünle, şimdi bir sözzüne değil adına nefretim.

Benden sonra kime ne kadar " canım" diyorsan o kadar canın yansın!

Sevgi ile nefret arasında çok ince bir çizgi vardır, birisinden nefret ediyorsanız ve bir gün onu yenemeyeceğinizi  anladığınız zaman  onu sevmeye başlarsınız, Ve yine  birini seviyorsanız ve bir güne onu yenebileceğinizi düşündüğünüz zaman ondan nefret etmeye başlarsınız.

Özür dileseydi dönerdim demişsin; diz  çökeyim bir daha çıkma karşıma  olur?

"Aciz olanlar hakaret eder, çaresiz olanlar nefret eder, fikri olmayanın şiddeti olur, söyleyecek güzel sözü olmayanın edeceği küfrü olur".

Herhangi birinin senden nefret etmesinin asıl nedeni, senin gibi olmak istediği halden asla senin gibi olmayacağını bilmesidir.

Hayat bir masal gibi başlar, yaşandıkça roman olur, anlattıkça fıkra,  sonuç mu? hepsi hikaye.

Benden sonra gelen beni sana unutturur ama unutma! hayat insana tükürdüğünü yalatmaz yutturur.

Seni sırtından değil hayallerinin tam ortasında vuracağım.

Olmadığım kişi için sevilmektense, olduğum kişi yüzünden nefret edilmeyi yeğlerim.

En çok kapı dinleyen insanlardan nefret ederim, insanın hırsız olması için  başkasına ait bir eşyayı çalması gerekmez; başkasına ait sırları  çalmak da hırsızlıktır. Hem de hırsızlığın en bayağısıdır.

Babam bir  kere anlasaydı beni okşasaydı saçımı sıkıca sarılsaydı; yemin ederim hiçbirinize ihtiyacım kalmazdı.

Nefret asla nefretle bastırılmaz; nefret sevgi göstererek dindirilir; bu çok eski bir kuraldır.

"Bu dünyada o kadar çok kin  ve nefret  var ki insanlar affetmeyi,  sevmeyi, aşkı unuttular.

Güven bir ayna gibidir, bir kez çatladı mı hep çizik gösterir.

Evlat sahibi olmakla baba olunmaz, baba sorumluluğunu bilen, evlatlarına kol kanat geren ailesi için çalışıp çabalayandır.

Boşver gitsin umursama; çünkü hayat seni değil, sen hayatı üzmelisin! işte bu yüzden bazen, altını çizdiklerinin üstünü çizmelisin!

Sustum ve sana havale ettim Rabbim , bilir ki sen her şeyin en iyisini bilensin, karşılıklarını ben değil en iyi sen verirsin.

Aslında insan yalan söyleyerek sadece kendini kandırıyor, çünkü; yalan iki yada üç kişilik değil bir kişiliktir kaybedilen ise sadece kişiliktir!

Nefretle ilgili laflar, nefretle ilgili sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.