Güvenle ilgili sözler

 Bir insana zorla sevdiremezsin kendini, bana güven diyemezsin. O bunu hissetmiyorsa, tek bir söz söyleyebilirsin "sen bilirsin".

Bana yalan söylediğine üzülmedim, bir daha sana güvenmeyeceğime üzüldüm, önce güven daha sonrasında sevgi.

Ben hatayı fazla güvenmekle yaptım, tekrar güvenmeye hazır değilim; buna gücüm de yok.

Güven ruh gibidir, terk ettiği bedene asla geri dönmez.

Güven bir ayna gibidir, bir kez çatladımı hep çizik gösterir.

Gömleğinin tüm düğmelerini yanlış iliklemek gibi bazı insanlara güvenmek başından beri yanlış yaptığını sonuna gelmeden anlayamıyorsun.

Kimsenin senin yanında görünmesine güvenme; karşına geçmesi için bir adım, düşman olması için bir lafın yeter.

Yalan söylemek, vicdanı müebbet hapse mahkum eden bir suçtur.

Güvenmek, sevmekten  çok daha önemlidir, insan güvendiğini sever güvenin bittiği yerde, sevgi de kuş olup gider.

Güven bitmişse, virgül koyup düşünmeye gerek yok nokta koymanın zamanı gelmiştir.

Kadın; yediği yemekle değil, gördüğü sevgiyle doyar. Harcadığın para kadar değil, gösterdiğin sevgi kadar güzelleşir. Aldığı solukla değil  verdiğin güvenle yaşar, öptüğün dudakla değil, ettiğin duayla mutlu olur ve kadını anlamıyorsan bil ki sözleriyle değil, gözleriyle konuşuyordur iyi anlayın.

"Güvendiğiniz dağlara karlar yağdığında en güzel çare, dağ ile karı baş başa bırakmak."

Hiçbir şey göründüğü gibi değildir. Bugün hayat veren su, yarın sizi boğabilir.

Dostlarım az olsun öz olsun ama yüreğime dokunsun diyenlerdenim, sen de benim en değer verdiğim dostlarımdansın, eksik olma!

Yalakalıkla popüler olmaktansa, karakterinle adım adım ilerle yolunda.

Net ol! Hayatımın her evresinde, en son söyleyeceğim şeyleri en başta  söyledim, kaybedeceksem de böyle kaybetmeliyim kazanacaksamda böyle kazanmalıyım.

İyi dostluklar hesapsız kurulur, içinde beklenti yoktur çıkarsızlık vardır. İhanet yoktur, güven vardır.

Yalan söyleyen kendine yalan söyler ben tiksinir geçerim...

Günün tavsiyesi eşini, dostunu, akrabanı zor günde seç çünkü iyi günde kimse safını belli etmez.

Kırıldığını belli etmeyen insanları üzmeyin. Çünkü onlar sizi kaybetmemek için susar aptal oldukları için değil!

Bir kez yalanını yakaladığın birinin bin kez doğrusunu sorgularsın.

Hakiki arkadaşlık sıhhatten farksızdır, kıymet ancak elden gittikten sonra anlaşılır.

Güvenle ilgili laflar, güvenle ilgili sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.