Hayat yalandan ibaret değildir aslında, gerçeği yalanlarla yıkayan bizim yalan sözlerimizdir. Hayatı yalan yapansa insanın ta kendisidir.

Gölgene lafım yok o da seni adam sanıp peşinden geliyor.

Beni dışardan yargılayanlara söyleyecek sözüm yok, zaten dışarıda kalmaları onlara yetiyor.

Kara kalem resim yapmayı seviyorum. Çünkü kimin ne renk olduğunu hala çözemedim.

Çok şey beklemeyin hayattan, hayat kısa, hayaller ağır ve insanlar nankördür.

Senle olan hayallerimi sen öldürdün, senle olan anılarımı sen öldürdün. Aşkımızı  basit insanların yıkamasına sen izin verdin o yüzden işte sen de benim için öldün.

Bilemezsin ki kim dost kim düşman, bazen tuttuğun eldir seni arkadan vuran.

Delikanlılık belinde taşıdığın silah değil badenin de taşıdığın yürektedir.

Kimsee kendini büyük görmesin kardeş lambası olmayan sokaklar iyi bilir, kimin aslan kimin çakal olduğunu, ben kimseye yüksekten bakmadım çoğunuz alçaksınız.

Sende bayram  gibisin zor gelir çabuk gidersin, bazen sevgiye aç bırakır! bazende kurban edersin.

Kolay affet ama sürekli affeden olma! nasıl kin gütmek iyi değilse, sürekli affetmek de iyi değil bazen sırt çevir ki  herkes durması gerektiği yeri bilsin.

Kiminle gezdiğinize, kiminle arkadaşlık ettiğinize dikkat edin, çünkü bülbül güle karga çöplüğe götürür.

Mahçup etmek için değil mahcup olmamak için yaşa.

Gece kurtla bir olup koyuna saldırıyorsunuz, sabahta çobanla beraber  yas tutuyorsunuz, olmuyor çok değişik oynuyorsunuz.

Bilmezsin kim dost kim düşman, bazen tuttuğun eldir seni arkadan vuran.

Ben şekil yapmam şekil çizerim, oyunu ben başlatır ben bitiririm işine gelmiyorsa game over adamım.

Herkesin bi kişiliği var diye biliyordum ta ki seni tanıyana kadar.

Verdiği umudu geri alan, aldığı ahı da güle güle kullansın.

Doludan düşen yaprak  rüzgarın oyuncağı olur.

Av ya da avcı olmak mesele değil, ben şunu hep savundum; asla avı avcıya götüren bir köpek olmayacaksın.

İyi ağaç kolay yetişmez rügar ne kadar kuvvetli eserse ağaçlar da o kadar sağlam olur. 

Sert laflar, sert sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.