Ablaya güzel sözler

 Abla demek; sıkılınca, bunalınca ruhuna ilaç demek, bir sesiyle dertlerini unutturan demek.

Bana bir dilek hakkımın olduğunu söyleselerdi ben yine sen gibi bir ablam olmasını isterdim.

Hayatım kötüye giderken hep yanımda olmak zorunda mısın? bazen seni yorduğumu üzdüğümü  düşünüyorum ama o koskocaman yüreğini görüp hissedince, bu endişelerimin yersiz olduğunu görüyorum anne sevgisi bir abla sevgisi ise ikiymiş.

Dostluğun kolları bir yere kadar uzanır, kardeşliğin ki kalplere kadar.

Nasıl bir aşka düşersem düşeyim, nasıl bir sevdaya tutulursam tutulayım, kimseyi seni sevdiğim kadar sevmem, bağlanamam canım ablam.

Ablaya sahip olmak her zaman arkanda biri olduğunu bilmek demektir.

Abla ile kardeş et ile tırnak gibidir hiç birbirinden ayrılmazlar.

Ablama güzel sözler göndereyim dedim sözlere baktım baktım ama ablam kadar güzel bir söz bulamadım. Ama ablama yakışacak en güzel sözü yazdım, seni çok seviyorum  canım  ablam.

Bazen benim için sadece ablam için olduğun insanların en güzeliydin ve yıllar geçmesine rağmen hâlâ öylesin. Ablacığım bir yaşını geride bırakırken seni en içten duygularım ile kutlarım.

Bahçendeki sandalyene oturup eski günlerine daldığında hatırlamak istediğin kadar güzel bir doğum günü geçirmen dileği ile mutluluklar canım ablam.

Sanırım seni tarif etmenin en güzel yolu canım olmandır.

Sırdaşım, en yakın arkadaşım canım ablam seni çok seviyorum anneler günün kutlu olsun.

Günaydın ablaların bir tanesi, en güzel günler, en neşeli anlar senin olsun.

"Senin gibi bir ablam olduğu için o kadar şanlıyım ki abla, ben de iyi ki senin kardeşinim. Doğum gününü kutlarım canım ablacığım.

Canın sıkıldığında gidip kapısına derdini anlatabildiğin, gidemediğinde bir telefon açıp sesini duyduğun bir ablan varsa çok şanslısın.

Yüreği temiz bir insan tanıdım, çok tatlıydı iyi niyetli biriydi iyi kötü hep benim yanımdaydı o. Kimdi o deme bana o benim canım ablamdı, doğum günün kutlu olsun abla.

Kardeşe söylenecek güzel sözler mi arıyorsunuz? aramayın, çünkü ona seni seviyorum kardeşim demeniz yeterlidir.

Senin o güzel yüreğin her zaman en güzel mutlulukları hak ediyor, iyi ki ablamsın, iyi ki canımsın nice senelere.

Ablacığım, dert ortağım, canımın içi, her geçen yaşın bir öncekinden daha güzel olsun. Dert keder sana hiç uğramasın, mutlu ve huzurlu uzun bir ömrün olsun. Seni çok seviyorum doğum günün kutlu olsun.

Ablaların en füzeli ve özeli, doğum günün kutlu olsun. Her zaman yan yana olalım isterdim ama malesef ayrı düştük fakat kalbim her zaman seninle yeni yaşın sana çok istediğin mutluluğu hep getirsin.

Bugün geride bıraktığın yaşının mutluluğunu yaşıyorsun ve kardeşin olarak her zaman senin yanında yer alıyorum nice yaşlara.

Tüm hayallerin gerçekleşsin hayat güneşi her daim seni aydınlatsın, birlikte nice mutlu senler biricik ablam.

Mutluluk ve huzur insanın sevdiği kişilerle yakın olduğunda daha da artar, bir ömür sevdiklerinle yaşaman ve yaşlanman dileğiyle nice mutlu yıllara ablam.

Sana sağlık diliyorum ve huzur; bu ikisi olsun yeter, mutlu yıllar senin ablam olmadan gurur duyuyorum ablacık doğum günün kutlu olsun.

Kız kardeş; uzakta olsa da hep en yakınında en zor anında en büyük destek varlığı şükür sebebi olan kişilerden.

Hüznümü sevince dönüştüren tek insansın doğum günün kutlu olsun ablacığım.

Kalbi güzel, kendi güzel ablama iyi geceler tatlı rüyalar dilerim.

Ablaya güzel laflar, ablaya güzel sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.