Sağır da değilim, kör de ama canım istemezse elimin ucundaki kişiyi bile umursamam.

Haddinden fazla mutluyum, tüm yollar senin, gidebilirsin!

Ben bir insanı hayatımdan sildiğim zaman, neden sildiğimi de unutururum, bu da benim serbest umursamaz stilim.

Susuyorsam, asaletimde değil, içimden saydırıyorum.

Haddinden fazla mutluyum, tüm yollar senin, gidebilirsin!

Umursamaz biri değilim, umursamıyormuş gibi yapmayı öğrendim.

İnsan kırıldıkça değişir, değiştikçe güçlenir, güçlendikçe umursamaz.

Bir insan ne kadar güçlenirse, o kadar umursamaz olur.

Dur bakıyım umurumda mısın?  Vallaa değilsin.

Umursamaz olduğumda, benimdi. Biraz umursamadığımda, benim gibiydi, fazla umursadığımda, benim değildi.

Rüzgar esiyorsa bırak söğüt düşünsün, çınara zaten bişey olmaz.

Benimle sorun mu yaşıyorsun? Sorun yaz boşluk bırak o boşluktan kendini at çünkü umrumda değilsin!

Eğer ay olsam geceleri sadece seni aydınlatırdım, bir güneş olsam senin için doğar, senin için batardım 7 milyar insan hiç umrumda olmazdı.

Bu günlerde hiç kimseyim, umursamaz hallerdeyim seslere sağır, yeminlere karnı tok... Bildiklerimi bilmemeyi diler gibiyim!

"Biraz olsun umursamaz biri olabilseydim, şu dünyada benden mutlusu olmazdı."

Unutmasan da umursama, çünkü biri için  üzülmene değmez hayat. Zamanında altını çizdiklerinin üstünü çizeceksin bazen hayata inat.

İçinde sevdiğin biri varsa seversin o şehri.

Şunu anladım ki; duygusal değil "umursamaz" insanlar daha mutlular.

Bazı şeyler küfürden daha etkilidir umursamamak gibi.

Boş vermeyi öğrenince mutlu olunuyormuş boş verin gitsin.

Ünlü bir üşenirin dediği gibi; boş verin!

Umursamaz tarafıma  denk gelme; incinirsin.

İyi insanlar kırıldıkça içine kapanır, dışardan bakanlar ukala zanneder.

Kimseye bir şeyleri açıklamak, kanıtlamak zorunda değilsin. Yaşadığını yaşayan, seni anlayan bir tek kendinsin. İnsanlar duyar, zihinlerinde kurar sonra da konuşurlar.

Senin yerin başka bende, umursamaz yanımı dolduruyorsun.

Her şeyin farkındayım ama hiçbir şey umrumda değil...

"Dünyanın sonu geliyor" dediklerinde; amaaaan sende, "zaten  başını kaçırmıştım" diyecek kadar umursamaz olmak istiyorum bazen...!

Bazen o kadar çok umursamamayı istiyorum ki kendimi kaybedip bir daha bulamayayım.

Bazıları havaya girdi yine nerden bilsin onun havasının çakmak gazı bile doldurmayacağını.

Senin ikiyüzlü yapın varsa, benim de umursamaz tavrım var sıkıntı yok!

"Döndüm arkamı sana, sen sırtımdan vurmayı seversin, yüzüm ağır gelmesin."

Dünya'nın en ağır yüküdür, aklı sende olmayanı yüreğinde taşımak.

Karşımdakini bir yere kadar hoş görüyorum, bir yerden sonra hiç görmüyorum, Çok ta iyi yapıyorum!

İnsanın çektiği kahırlar onu gittikçe vurdum duymaz yapıyor.

Bazen umursamaz olmak, en yerinde cevaptır.

Melekte benim şeytan da hangisi sana uyarsa.

Tavırlarım umursamaz değil siz yılışık tiplere alışmışsınız  teşekkürler.

Aradığınız kişiye ulaşılmıyorsa sorun hatlarda değil! yediği  "haltlarda, dır."

zayıf insan intikam almayı ister güçlü insan affetmeyi seçer. Zeki insan umursamaz ve bir daha fırsat vermez.

Umursamaz laflar, umursamaz sözler 


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.