Sevmek ile ilgili sözler

 "Sır gibi seversen eğer muradın gerçekleşir, çünkü tohum toprağa gizlenirse yeşerir."

Biz sevmeyi' de beceremedik, az sevdik, aklımız kaldı, çok sevdik canımız yandı...

Sevdiğin şeylere sahip değilsen, sahip olduğun şeyleri seveceksin.,

"İnsan olmak için erkek olmanın yeteceğini sanıp aldanmıştı."

Sevda yanında olanı sevmek değil, bazen gelmeyecek birini beklemektir.

Bir  yürek ki yanmaz, yürek denir mi ona, sevmek haram yüreğinde ateş olmayana, bir günü sevgisiz geçirdinse yazık. En boş geçen günün o gündür inan bana.

Gülüşünü seversin, sesini seversin, sohbetini seversin. Sevmek için illa ki yüzünü görmek şart değil; yüreğinde duruşunu seversin.

Onu sevmek nefes almak gibiydi, gel de nefes almaktan vazgeç şimdi.

"Sevmek mi daha güzeldir, sevilmek mi?" Sevmek" demiş;" çünkü sevildiğinden hiçbir zaman emin olamazsın."

O kadar güzel gülüyor ki tamam diyorum bu kadar yaşadığım yeter.

Elbette mühimdir çok sevmek, lâkin 'hep sevmek' daha mühimdir.

Vedalar gözle sevenler içindir gönülden sevenler ayrılmazlar.

Seni sevmek her kişinin işidir. Sevmeyeni sevmek ise er kişinin işidir.

Gözleri uzaklara dalan birinin, yakınlarda olmayan bir hikayesi vardır.

Sımsıkı sarılalım, aramızdan rüzgar bile geçmesin.

Sarılmak istiyorum, sımsıkı sarılmak ve öylece kalmak bir ömür seni sevmek.

Seni bekleyişimin adı yok, sadece yüreğimde lal olmuş duamsın.

Ne deli gibi sevdim, sen beni deliyim diye sevmedin.

Sevmek; güzel birinde aşkı aramak değil, o kişide  bilmediğin bir zamanın beklenmedik bir anında, kendini bulmaktır.

Sevmek, sevilmek bu kadar güzelse... Onları yaratan kim bilir ne kadar güzeldir.

Mesele sevmek değil azizim, kime sorsan seviyor zaten, mühim olan güzel sevmek kırmadan, dökmeden, yormadan, acıtmadan.

Kader bulur, denkleştirir, istemeyi bil! Zaman bulur, yakıştırır beklemeyi bil! garip gibi oturup içini çekme kısmet bulur, buluşturur şükretmeyi bil!

Hayattaki en güzel şeyler gözle görülmez veya dokunulmaz onları kalpte hissetmek gerekir.

Sevdiğini belli et; gizlemek başkalarına fırsat vermektir.

Ne iş yaparsın sen dedi. Hamalım dedim, nasıl yani dedi. Elimden tutmasını bilenin, yüreğini taşırım dedim.

Tek imkansız yolculuk, hiç başlamadığın yolculuktur.

Birini sevmek delilik, biri tarafından sevilmek hediyedir. Ancak sevdiğin seni içten seviyorsa, işte o zaman hayat yaşamaya değerdir.

Sen benim ilk defa bir başkasında kendime rastlayışımsın.

Küsmek ve darılmak için bahaneler aramak yerine, sevmek sevilmek için çareler arayın.

Benden nefret edenlerden nefret edecek vaktim yok, çünkü ben , bana değer verenleri sevmekle meşgulüm.

Sevmek bazen vazgeçmektir, kimine göre gidenden kimine göre kendinden.

Unutma; her gelen sevmez, ve hiçbir seven gitmez.

Kimileri seviyorum der çünkü ezberlemiştir, kimileri diyemez çünkü gerçekten sevmiştir.

Aşk nasip işidir hesap işi değil! Aşk adayıştır arayış değil! sen adanmışsan ve yanmışsan bu uğurda aşk seni bulmaya gelir.

Ben Allah'ı seviyorum demekle iş bitmez! Sevmek  yürek değil, iman ister namaz ister, dua ister çünkü Rabbin böyle ister.

Bazen koca bir şehri sadece bir insan yüzünden seversin.

Nasıl sensizliği ben yatmadımsa bir gün yaşayacağın bensizlik benim eserim olmayacak.

Her yerde olmak gibi bir duan varsa gönüllere gir, çünkü sevenler sevdiklerini gönüllerinde taşır.

Sevgilim, hayatımda ışıkla dolduruyorsun yanımda olduğun için sana minnettarım seni çok seviyorum!

Evlenince aşk biter derler her zaman evlenen insanların aşkı kat be  kat artar.

Uzaktan seviyorum seni kokunu alamadan, boynuna sarılmadan, yüzüne dokunamadan sadece seviyorum.

Dünyayı isteklerimize göre değiştiremeyince isteklerimiz değişmeye başlar.

Kapıyı ellerinle örttün! vedalaşmaya bile gerek, duymadın. Görüyorum ki yıllar sonra dışlanmış, bir kenardasın. Ve yine aramızda bir kapı var. Bu sefer ben içerdeyim sen dışardasın.

Sevmek ile ilgili laflar, sevmek ile ilgili  sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.