Laf sokmalık sözler

 Herkes fıtratına uygun kişilerle, olması gereken yerdedir. Ne kargayı gül bahçesine, ne de bülbülü çöplüğe alıştırabilirsin.

Ne ortamlar gördü gözümüz, hiç değişmedi özümüz!

Doğru olanı yaptığımda kaybettiğim kim varsa, yolu açık olsun!

Ben ikiyüzlü isem birini sana vereyim de yüzsüzlükten kurtul!

Görmezden gelin, ses etmeyin, cevap vermeyin sessizlik herkesi mahveder.

Bana akıl verirken kalanı size yetmeyecekse benim için risk almayın derim.

Moralim çok bozuk; şu seni seviyorumlu fıkranı anlat da gülelim birazcık.

Bir gülüşü var sanırsın gerizekalı.

Nankör insanları mutlu etmek çok zordur. Yağada yatırsan, balada batırsan yaranamazsın en iyisi bırakacaksın kendi yağlarında kavrulsunlar.

"Eksik olmayın dedik ama siz fazla olmaya başladınız."

Dünümde olmayanlar, yarınım için akıl vermesin. Hakkımda bilginiz yoksa, fikriniz de olmasın.

Kırılmış bir insan öyle güzel susar ki öfkesine bile hasret kalırsın.

"Ya geç karşıma ortalığı sevginle inlet, ya da çekil kenara adam gibi nasıl sevilir seyret."

Karanlık geceler bile ismimizi kaybetmeye yetmez. Bir yıldız çıkar aydınlatır tüm gecenizi.

Sen ancak falanıma filan olursun, unutma! kafamı çevirdiğim an yalan olursun.

Şöyle geçmişe dönüp bir baktım da, daha harf olmayı becerememiş insanları cümle sanıp, ne kadar da derin anlamlar yüklemişim.

Bazı insanlar hep " kaptan" olurlar, söz konusu "dümen çevirmek" olunca...

Hayat facebook'a  benzemez. Arkandan yorum yaparlar bildirimde gelmez!

Sabrımın sınırları taştığında hayatımdan silemeyeceğim insan yoktur.

Şimdi karşımda çok önemli şahsiyetler olsa cevap vericem de işte o yok...

Ben kötü biri değilim. Sen iyi biri olmamı hak etmemişsindir.

Künefe gibi insanlar var, dışı tatlı içi kaşar.

Canım sen arkamdan konuşuyorsun ama ben pek arkama bakmıyorum, haberin olsun.

Benim çıkarsız yaşantım sizin menfaat terazinizi bozar, akıllı olun...

Oturur sana şerefi, anlatırdım ama, kaybettiği bir şeyi dinlemek ağır gelir insana...

Bilemezsin kim dost kim düşman, bazen tuttuğun eldir seni arkandan vuran.

İnsanın ucuzu, insana pahalıya mal olur.

Gölgene de lafım yok, o da seni adam sanıp peşinden geliyor.

Egonu öyle beslemişsin ki karakterin aç kalmış.

Reklamı kapatmak için tıklayınız yazan yere tıklayınca açılan reklam gibisin çok ayrı bir yavşaksın.

Gidenler sanıyor ki kalanlar her gün ağlıyor. Sen radyoyu kapattın diye şarkılar yarıda kalmıyor.

Karakterim ve tavrımı birbirine karıştırmayınız karakterim "kim olduğumla" ilgilidir. Tavrım "sizin kim olduğunuzla."

Kimse "laf sokma" gibi şuursuzca çabalara girmesin, kapak üstüne kapak verir, tefale numune diye gönderirim!

Laf sokmalık laflar, laf sokmalık sözler 


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.