Cesaret insanı zafere, kararsızlık tehlikeye, korkaklık ise ölüme götürür.

Ben dayak yiyeceğimi bildiğim halde, çamurla oynayan bir çocuktum. Ne kadar vurursan o kadar oynarım seninle hayat!

Dalga, geçerim ama kırmam ciddiye alırım ama takmam çevremde bir çok arkadaşım olabilir ama hepsini dostum yapmam!

Acı çekmiş hiç kimse artık eskisi gibi değildir.

Bir zamanlar toz kondurmadıklarım şimdi kirden görünmez olmuş.

Eğer birisi senin hakkında kötü şeyler söylüyorsa yeğen emin ol ki kendi hakkında söyleyecek iyi şeyleri yoktur.

Şimdi susuyorum, söz hakkımı mahşerde kullancağım.

Bir gün beni boynu eğik görürseniz bilin ki yere düşen birini kaldırmak için boynumu eğmişimdir.

Düşmanınızın gelecekte size güvenmesini istiyorsanız, pazarlık sırasında verdiğiniz sözleri tutun.

Ezenin köpeği olma, ezilenin aslanı ol ki öldüğünde mezar taşına itt değil yiğit yazsınlar.

"Birini yenmenin en kolay yolu, o birini yenerken onu seyretmekle öğrenilir."

"Bize yeni düşmanlar lazım, eskiler hayranımız oldu.

Şerefin kadar konuş desem, sonsuza kadar susacak insanlar tanıyorum.

Ben soru sormam, hesap sorarım.

Öyle yavşaklar var ki etrafımda arpa katsan at yemez, kepeğe katsan köpek yemez.

Kimse adaleti öğretmesin bize ihanet edene merhamet edilmez bizde.

Gemiyi yaktım limanı sattım nasibine değil oluruna oynuyorum artık.

Paranı kaybedersen geri kazanırsın gücünü kaybedersen geri alırsın, onurunu kaybedersen her şeyini kaybedersin.

Hakkımda ne duyduysanız daha fazlasını yaptım, rahat olun.

Azrail bile ayağıma gelecekse, sen neyin tribindesin.

Ölmeyi çoktan göze aldım ama yanımda kimleri götüreceğimi düşünüyorum.

"Büyük balık küçük balık devri bitti artık düşeni yeriz."

Bu saatten sonra kim nasıl davranıyorsa karşılığını alır, fazlası olur, eksiği olmaz.

Kimle gezdiğinize, kimle arkadaşlık ettiğinize dikkat edin! Çünkü bülbül güle karga çöplüğe götürür.

Öfkeyle kalkarsam, zarar vermeden oturmam.

Kimine göre yalanım kimine göre kralım ben adamına göre adamım.

Sen anca benim falanıma filan olursun. Unutma! kafamı çevirdiğim an yalan olursun.

Unutma gün gelir yaşattığını yaşar insan işte o zaman aklın yaşar kalbin şaşar.

Kaliteli insan işiyle, boş insan kişiyle uğraşırmış.

Dilin kemiği yok ama bir vuruşta öldürür.

Sende haklısın be güzelim, ben kabuslarla büyüdüm, hayal kurmak ne haddime.

Sen hayatı müziklerde yaşamayı öğrenmişsin biz ise hayatı karanlık sokaklarda silahlar elimizde öğrendik.

Suskunluk soylu bir meydan okumadır, lakin.. soysuz insanlara işlemez.

Bizde geri vites yok! gerekirse ilerden döneriz.

Biz burada racon konuşacağımıza raconu kesseydik işler böyle olmazdı.

Kimse pahalıdan satmasın kendini biz biliriz herkesin indirimli günlerini...

Ben bana inananı hiç yarı yolda bırakmadı bırakanı da bir daha asla adam yerine koymadım.

Sen bunu yapamazsın diyen insanlara gülüp geçirmek lazım.

Racon laflar, racon sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.