Acı çekmek bir şey değil ama neyin acısını çektiğini bilmemek kahrediyor adamı.

Bazı insanlar yağmuru hisseder diğerleri ise sadece ıslanır.

Hiç kimse bilmez kimsenin hikayesini acı tek kişilik bir sofradır.

Kafana göre dön dünya, ne sen umrumdasın ne de senin gibi dönenler.

Sınanmadığınız bir acı üzerine konuşmak her zaman kolaydır.

Her şeyi içine atarsın da, kendini atacak yer bulamazsın.

Ne güneşi istiyorum karanlığıma, ne de yıldızları istiyorum gece yarılarında çok değil, bir tek seni istiyorum yalnızlığıma.

Göründükleri gibi olmalıdır insanlar, eğer değillerse hiç görünmesinler daha iyi!

Bir sor bakalım güzel günler gelse bile yaşayacak hevesimiz kalmış mı diye?

Ah suskun yüreğim! o kadar söyledim uslanmadın mutlu olmak kim, sen kim. Hayallerle idare edeceksin artık, senin işin çileyle, senin işin gamla.

Gerçek üzüntü ne zaman başlar biliyor musun? yaşın kadar yaşamadığını anladığın an!

Öyle çok içten kırıldım ki,   canımı yakanlara hesabımı soracak bir tek kelime bulamadım Allah'a bıraktım.

Ben bir daha sevmemeyi en sevdiğimden öğrendim.

"An geliyor öyle bir fırtına esiyor ki yüreğimde bir tek duaya açılan yüreğimin avuç içime akıttığı göz yaşı dindiriyor fırtınamı."

Kibrit çöpü kadar ışık saçmayan insanların kendilerini Olimpiyat Meş'alesi gibi görmelerine hayranım.

Seviyorum diyen her dil doğru söylemez, ama senin için ağlayan gözlere her zaman inan.

Bir derdiniz olduğunda, anlatacak kimsenin olmadığını değil sizi anlayacak kimsenin olmadığını anladığınız an yalnızsınızıdır.

Sen hep gül diyen birinin, seni ağlatması kadar koyan bir şey yok.

Kimsenin iyiliğine ihtiyacım yok zarar vermesinler yeter!

Kötü günlerin iyi tarafları da vardır, insanları tanırsın özellikle yanında sandıklarını.

Aşk insanların ömür boyu acı çekmesine neden olan basit bir kelimedir?

En mutlu gününde yanında yoksa onunlayken bile onsuzluğu yaşıyorsan bil ki terk edilmişsindir yalnızlığı yaşıyorsun ama bilmeden.

Acı çektikçe insan olgunlaşırmış yalan be! ilk önce kalbin kırılır, sonra çürümeye başlarsın.

Acılı laflar, acılı sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.