Anneyle ilgili güzel sözler

 Anne duadır almasını bilene, anne sevgidir, sevmesini bilene, anne en güzel hediyedir değerini bilene.

Bana dünyayı kucakla deseler gider anneme sarılırım!

Gerçek olan tek bağ bilirim, o da aile bağı geri kalanı sadece ayak bağı.

Annesinden dayak yediği halde, yine "anne" siye ağlayan bir çocuktur aşk.

Anne nefestir Allah kimseyi nefessiz bırakmasın.

Kaç şeker atarsan at, annen yoksa hep acı bir tadı olur çayın.

Anne herkesin yerini alabilen ama onun yerini kimsenin alamayacağı kişidir.

Anne hakkı ödenmez, sevmeye ömür yetmez. Bütün dünya benim olsa  bir tane annem etmez.

"Annesinin gönlünü kıran büyük günah işlemiş olur."

Dediler ki can mı tatlı, evlat mı tebessüm ettim; ve dedim ki; "evlat" olmadıktan sonra canımın tadı var mı?

Yaşamdaki güzelliklerin çoğu ikişer, üçer, düzinelerle ve yüzlercedir, sayısız yıldız, gül, kardeş, hala ve kuzen vardır ama anne tektir.

"Anne olmak çocuğunun canı yandığında keşke benim başıma gelseydi diye düşünmektir.

Sen hiç anne diye avazın çıktığı kadar sessizce bağırdın mı hiç.

Dün sana kızdıklarımı bugün ben yapıyorum anne çünkü aslında senin küçük bir kopyanım umarım senin kadar sevgi dolu olurum.

Canından çok sevecek birini arıyorsan, hemen eve koş annen kapıda bekler, garibim anneler zaten hep bekler!  Evde bekler yemeğin başında bekler, kocadan gün yüzü bekler evlattan hayır bekler, fakat  ömrünü adarken sevdiklerine,tek bir şey beklemez; "karşılık" karşılıksız sevmenin adıdır anne.

Bana okuduğum kitapların en güzeli hangisi olduğunu sorarsanız, söyleyeyim annemdir.

Anne olmak, kendini düşünmekten vazgeçmek demektir.

Arkamda bir dağın yıkıldığı gündü; seni kaybettiğim gün anne.

Paha biçilmeyen tek şey annenin kızına olan sevgisidir, beni çok sevdiğin için teşekkürler anneciğim.

Hayatımızda süper kahramanlar vardır, pelerini olmayan baba dediğimiz, hayatımıza melekler vardır kanatları olmayan anne dediğimiz.

Her gün izleyip her gün yokluğunla sınanıyorum ama biliyorum ruhunla beni sarıyorsun seni çok özlüyorum canım annem.

Herkesin bayramda gidebileceği bir köyü, bir baba ocağı. Bir ana kucağı olabilmeli.

Anne'ne bağırma bir gün toprağını öpersin.

Sen hayatımın kutup yıldızı olsun nereye gidersem gideyim ışığının altında sevginle uyudum, doğru yolu buldum. Seni seviyorum anne.

Anneyle ilgili güzel laflar, anneyle ilgili güzel sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.