Duruyorsam sebebi var, susuyorsam nedeni var. Herkes rahat olsun, he şeyin bir zamanı var.

Sende fark ettin mi? ne kadar olumsuzluk varsa hepsi sende  toplanmış.

Açamadığımız poşeti yırtan bir millet olarak bükemediğimiz eli kırarız.

Dünyada menfaat için sevgi gösterisinde  bulunan insanlar kadar alçağı yoktur.

Bir insanı çirkin gösteren tipi değil, karakterdir. Ve bir insanı itici gösteren fiziği değil, kişiliğidir.

Oturur sana şerefi anlatırdım ama, kaybettiği bir şeyi dinlemek ağır gelir insana!

Hainlik  yaparak gittikleri bu yüreğe, gün gelecek helallik isteyecekler yüzsüzce, o zamanda susmak yerine tüküreceğim suratlarına!

Laf soktum sanıp, lafı kendilerine sokup çıkaramayan minnoşlar var, ailecek gülüyoruz.

Birine artık uyuz olmaya başladıysam imkanı yok önün alamıyorum aklıma geldikçe bütün özellikleri itici ve sevimsiz geliyor hatta zamanında yaptığım iyilikler için kendime kızmaya başlıyorum.

Allah kimseyi; yanlışı savunacak kadar cahil, doğruyu inkar edecek kadar da nankör yapmasın.

Yanımda olması gerekenler zaten yanımda def olup gidenler kimin umurunda.

Kırışıklıklar sadece gülümsemelerin nerede olduğu gösterir.

Ben kimsenin istediği gibi olmak zorunda değilim! çünkü ben olduğum gibi biriyim, kişiliğim asla değişmez, ama; tavrım kişiye göre değişir.

Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın, diyerek yaşattığınız yılanların bir sonraki hedefi siz olursunuz.

"Gerçekten önem verdiğiniz bir şey üzerinde çalışıyorsanız hiç bir itici güce ihtiyacını yok, hayalleriniz sizi çekiyor."

"Şöhret, uzaktan güneş gibi parlak ve ısıtıcı; yaklaştınız zaman, bir dağ tepesi gibi soğuktu."

Hayatı kaybetmekten daha acı bir şey vardır; yaşamın anlamını kaybetmek.

Doğan görünümlü şahin devri bitti, artık insan görünümlü çakalların devrindeyiz.

"Münafık kendinden başka kimseyi sevmez, bencildir. Müslümanlar da bu itici tavırlarından dolayı onu sevemezler.

Geceleri anneme sokulunca hem soğuktan korunuyordum, hem yalnızlıktan.

İtici laflar, itici sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.