Laf sokucu sözler

 Kimse bir başkasını yargılayabilecek kadar kusursuz değildir. Ama bazıları kendin de bu hakkı görebilecek kadar hadsizdir.

Ben ikiyüzlü isem birini sana vereyim de yüzsüzlükten kurtul!

Sokak lambası gibi olma ey yar kime yandığın belli olsun.

Biz kimsenin varlığıyla var olmadık yokluluğuyla da yok olmayız.

Sevdiğiniz insanı kırarsanız bir zaman sonra onu bulamazsınız. O her şeyini bildiğiniz bir yabancı haline gelir , çünkü kırgınlık insanı değişmek zorunda bırakır.

"İnsanlar, onlar için ne yaptığınızı anlamazlar; ta ki, siz yapmayı bırakana kadar."

Vefa eksikliği nedeniyle sahtelik sendromu hastalığına tutulmuş insanlar! Reçetenize yol yazdım her gün biraz alırsın.

Adam olmak cinsiyet meselesi değil şahsiyet meselesidir.

Güvenme karaktersizin vefasına bugün över, yarın söver!

Yanımda olması gerekenler zaten yanımda def olup gidenler kimin umurunda!

Hesabı olanlar sanmasın kapandı defterler. Tek tek yazıyorum her birini bir kenara, iyi kötü, bir gün ödenecek bedeller.

Gidenler sanıyor ki kalanlar her gün ağlıyor, sen radyoyu kapattın diye şarkılar yarıda kalmıyor.

Basit kişiler hep ilgi görür, kaliteli kişiler hep yalnızdır. Ucuz malın alıcısı çoktur.

Zirveye tırmandığını düşünüp sevinç çığlıkları attığında zirvede yıldızların olduğunu unutma.

Bana akıl verirken kalanı size yetmeyecekse benim için risk almayın derim!

Hayatta en kıymetli hediye zamandır, kime hediye ettiğinize dikkat edin.

Önce kendini geliştir sonra başkasını eleştir ve algılamadan yargılama.

Ara sıra kullan o beynini yan etkisi yokmuş.

Ben; iyi niyetimden sadece bugün kaybederim ama sen; karaktersizliğinle bir ömür kaybedersin.

Eskiden altını çizdiklerimin şimdi üstünü çiziyorum.

Benim arkamdan konuşmanız önemli değil asıl önemli olan benim baktığımda susmanız.

Sen ancak falanıma filan olursun, unutma! kafamı çevirdiğim an yalan olursun.

Attığınız ya da atacağınız kazıkları saklıyorum, saklıyorum ki gün gelip bana döndüğünüzde sizi ağırlayacak yerim olsun.

Ben kendi çapımda yazıyorum, ucu sana dokunuyorsa etrafımda dönüyorsun demektir boşa uğraşma bakmam sana.

Biz; kimseyi yarı yolda bırakmadık herkes menfaatinin bittiği durakta indi!

Bilirsin; kimsenin hakkı kalmaz kimsede, ne bir milim ileri, ne bir milim geri tam beni kırdığın yerden kırarlar seni.

Vefasız akrabaya gitme, onlar birer yıkık köprüdür.

Gidene yol vereceksin ki  yerine gelen ayakta kalmasın.

Ağır geliyorsa konuştuklarım, demek ki boş değilmiş söylediklerim.

Hayat çok zalim bir öğretmendir, önce sınav yapar sonra dersi verir.

Klavyedeki boşluk tuşu gibisin, çok yer kaplıyorsun ama boşsun işte!

Beni hayatıma yön vermek yönünü kaybetmiş insaların işi değil.

Laf sokucu laflar, laf sokucu sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.