Espirili sözler

 Dilenciden para çalayım dedim, tekerlekli sandalyedeki adamı ayaklandırdım çok mübarek bir insanım.

Kuaförden çıkan kız öz güven patlaması yaşarken, berberden çıkan erkek eve gitmenin en kısa yolunu arar.

Taksiye bindiğimden beri taksimetreyle kesişiyoruz, sanırım taksimetre bana yazıyor.

Mutluluk herkesin hakkıysa biri benim hakkımı yiyor kesin.

Hayatta tek gerçek var " kariyer" sen çalışırsın karı yer.

Espiri yaptığında üç dakika sonra gülen kanka herkes de vardır, ah beyinsiz kankam ah.

Kadına dal verirsen, "ağaç" eder, ekmek verirsen "aş" eder. Ev verirsen, "yuva" eder,  sevgi verirsen "başına taç" eder. Ama sakın kredi kartı verme "ocağın söner".

On dört yaşındaki kız instagram da durumuna aşk beni de gör yazmış yaa seni daha sensörlü lamba görmüyor aşk senin neyine.

Zayıf görünmenin tek bir yolu olduğunu buldum; şişman insanlarla takılmak.

Hep mutluluktan uçuyorum derdi, galiba fazla mutlu ettim uçtu, gitti.

Küçükken ailemi vejeteryan sanıyordum meğerse fakirmişiz.

Kadınlar neden futbol oynamaz? neden?  çünkü, on bir kadın aynı elbiseyi giyerek bir arada duramaz.

Elektrik  aldığınız kişinin sigortanızı arttırmasına izin vermeyin fişini çekin, arkasına geçin ve basın tekmeyi.

"Her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır dediler, döndüm baktım kimse yok boşa heyecan yaptım".

Hemşire "kan değeriniz" düşük deyince utanıp başım önde odadan çıktım. Fakirlik damarlarıma işlemiş resmen! kanımda bile değer yok.

Ey okul, madem kapandın artık, bir daha sakın açılma, çok günah valla!

Pizza'yı 'yuvarlak' yapıp 'üçgen' kesip, 'kare' ve 'dikdörtgen' yapıp ismini 'daire' koyan kişi aynı olmalı.

Günaydın, alarm kalk diyor yatak yat diyo off kime güveneceğimi şaşırdım.

Adamın biri bir gün koştur koştur eczaneye gidip eczacıdan sinek ilacı istemiş adamın telaşı haline uzun uzun bakmış eczacı, adam hala sinek ilacını bekliyormuş acelesi olmasına rağmen eczacı demiş ki; ayy sineğinizin nesi var ki?

Eşimin benim elimden zehir olsa içer misin? sorusuna hemen etki eder mi diyince kadın şoka girdi.

Çocuk babasına; baba annem ile nasıl evlendiniz diye sormuş, babası da eşine dönmüş, görüyor musun çocuk bile anlam veremiyor.

Anneme ben evlatlık mıyım dedim saçmalama öyle olsa seni mi alırdık dedi...

Sanırım internet bana aşık ben giriyorum, böyle bir kasılmalar bir eli ayağına dolaşmalar, yavaşlamalar falan hadi hayırlısı.

"Soğuk içiniz" sana ne lan parasını sen mi verdin? istersem kaynatır içerim. İstersem ılık içerim istersem içmem al içmiyorum.

Facebook hesabın var niye durum güncellemiyorsun dedim abi durumum yok dedi  sarıldık ağlaştık.

Espirili laflar, espirili sözler   


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.