Kafiyeli sözler

 Bu laflar sana kapak olsun, fena oturttum helal olsun.Tipin yok ki şeklin olsun hadi canım yolun açık olsun.

Ölüm dediğin nedir ki; dönüşü olmayan tatil, aşk dediğin nedir ki; gençliği olmayan katil.

Sen gülümseyince bana her mevsim yaz, bu güzellik nerden geliyor anlatsana biraz.

Sen şimdi yazdığım şiirleri kendi üstüne alınıyorsun değil mi sevgili? sana kafiyeli cümleler fazla gelir satır aralarındaki boşluklarda oyala kendini.

Benim hayallerim derin bataklık; seni de çeker içine uzak dur artık!

Seni öyle bir görmezden gelirim ki; her gün aynanın karşısına geçip var olup, olmadığını kontrol edersin.

Yerin kulağı var benim de kulağım var ben yer miyim, yemem.

Anlatacak çok şeyim olsa da, artık anlaşılmak istemediğimi fark ettim.

Ne para istiyorum ne de pul, tek bir istediğim var; o da yalansız bir kul.

Ne arkamdan konuşanlara bakarım, ne de beni çekemeyenleri takarım. Allah'a havale eder yoluma bakarım.

Kalmışım ara yerde, tozdayım dumandayım kirli bir mekandayım iğrenç bir zamandayım.

Denedim insanını dünyanın, sabah sabah cimrilikle dolu deriler yürüyordu.Başka bir şey göremedim sonra kanaat kınından kılıç çektim keskin tarafıyla onlardan ümitlerimi kestim.

Uykunun içinde bir rüya, rüyamda bir gece, gecede ben bir yere gidiyorum delicesine aklımda sen.

İnsanın kendini geliştirmesi her gün adım adım gerçekleşen yavaş bir süreçtir.

Ne çıkarsa bahtımızda ayrılık varsa yarın, sanma ki hikayesi şu titreyen dalların süşen yaprakla biter böyle bir kara sevda, kara toprakla biter.

Gece uyuyamayan bir adamın  göz kapaklarının arasında muhtemelen bir kadın sıkışıp kalmıştır.

Bana bir şiir yazar mısın? hayır yazamam neden? En güzel şiiri okuyunca, daha güzelini yazamıyor insan hangi şiir o? gözlerinle başlayan şiir.

Nasibe inanan yolda, duaya inanan darda kalmaz.

Hayatta en büyük eğlence, başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır!

Evet, yağmurlar yağmaya ve buzlu sisler çökmeye başladığından beri üşüyorum.Koğuştaki kaloriferi hiç yakmıyorlar.

Kafiyeli laflar, kafiyeli sözler


Bu Sözleri Paylaş

0 Yorum

Yorum yaparken konuyla alakalı olmasına lütfen özen gösterelim.